May 2017

Joshua Drawde

Yesterday at 13:45 | Drake |  Characters

Player: Nightmare

FC: Arthur Gosse



Contact: aschmied55@gmail.com

Age: 16


Token: Utržené ucho plyšového medvídka

[ džošua drávd ]


Joshua se vždy soustředil hlavně na boj a jako každý správný profík navštěvuje výcvikové centrum. Jeho nejoblíbenější zbraň je halapartna, která rozhodně bude první věc, po které v aréně půjde. Podle něho je halapartna velice výhodná. Nemusí se tolik soustředit na to, aby nestřelil vedle a zároveň si dokáže udržet soupeře trochu od těla. Také se dost vyučil v oblasti přežití v přírodě. Není tak pitomý jako většina ostatních Dvojkařů, kteří kapitolu o přežití v přírodě úplně vynechají a myslí si, že Hry prostě můžou vyhrát jen tak, že zničehonic všechny zabijou. On to ale nepodceňuje a snaží se naučit stopovat. Umí také rozdělat oheň, nebo postavit jednoduchý přístřešek. Dále umí uvařit nějaká jednoduchá jídla z omezených potravin. Navíc se celkem dobře vyzná v rozpoznávání jedovatých bylin a hub. A co se týče sportovní stránky? Umí rychle běhat s případně za běhu přeskakovat různé překážky. Jeho celková síla je průměrná, jako přibližně u každého jiného profíka z jeho kraje. Každý večer poctivě cvičí a udělá pár kliků. Umí docela dobře plavat a mimo jiné umí jezdit i na kolečkových bruslích, které mu rodiče koupili jako jeden z mnoha darů. Dále je dobrý v promýšlení strategie a má nastudované všechny možné i nemožné taktiky splátců, profesionálů i nějakých nicek ze Trojky a pak Pětky a níže. Jeho velikánskou předností je skutečnost, že je opravdu vynikající manipulátor. Chová se k vám celkem příjemně, je vtipný a působí jako dobrý kamarád, který vás nezradí, ale opak je pravdou. Je to prostě ten nejhorší zmetek, který by po vás klidně hodil kamenem a bylo by mu to upřímně jedno a cítil by se mnohem lépe, kdyby vám pořádně rozbil hlavu. Zdá se tedy, že je na celé hry perfektně připraven a že se nemůže v ničem splést, ale přesto se občas nějaká ta chybka vloudí.


Jeho hlavní a největší slabina je, že jaksi netuší absolutně nic o léčení ran a tak podobně. Prostě při své dokonalé přípravě na Hry trochu pozapomněl na to, že se možná nějak zraní a potom mu může rána začít hnisat nebo dělat něco horšího a on nebude vědět, jak si jí ošetři, nicméně zatím to ani pořádně neví, takže mu to příliš nevadí. Také má menší problém v tom, že nebývá úplně dobrý vyjednávač. Zmanipulovat vás dokáže, to ano, ale když je nějaký člověk proti jeho manipulativním schopnostem imunní a začne s ním nějak vyjednávat, tak nikdy nedokáže udělat kompromis. Vlastně neumí vytvořit pořádný kompromis absolutně v ničem. Vždy byl zvyklý na to, že všichni kolem se řídí podle něho a na žádné kompromisy neměl nikdy ani pomyšlení, protože všechno musí být dobré pro něj a ne pro ostatní. Je taky hrozně rozmazlený a nerad se dělí, takže i kdyby on dostal ve hrách od sponzorů kuřecí stehna, tak se nepodělí se svým hladovějícím spojencem. Radši ho nechá umřít hlady. Občas má problémy se spaním. Většinou totiž nemůže v noci usnout, a když už usne, tak mívá noční můry.


Joshua pochází z něčeho, čemu by se dalo říkat střední vrstva Druhého kraje. Nicméně je jedináček, a proto se vždycky všechna pozornost soustředila právě na něj. Ačkoliv se to na úplně první pohled nezdá, tak je ve skutečnosti nehorázný parchant, který myslí jenom na sebe. Jeho dětství bylo takové, o jakém sní chudé děti z Dvanáctého kraje. Pořád a neustále od rodičů dostával různé hračky a starali se o něj jako o malého prince. Nikdy se nemusel o nic dělit. Ve škole měl vždycky velice dobré výsledky. Vždy si všechno pamatoval a měl velice dobré strategické myšlení. Do výcvikového centra zamířil, co nejdříve to šlo. Vždycky toužil po slávě a uznání, a toužil vyhrát Hladové hry a mít všechno, na co si vzpomněl. Začal se učit boj zblízka i z dálky a většina jeho hraček z dětství nakonec skončila rozkuchána, rozčtvrcena a kdo ví, co ještě. Co se týče různých přátel, tak jejich nedostatkem Joshua nikdy netrpěl. Vždy věděl, jak na lidi zapůsobit a jak si je získat. Vždy byl obklopován skupinou přátel, navíc byl vždy dokonalým lamačem dívčích srdcí. Každou chvíli má nějakou jinou holku a občasně mívá třeba dvě najednou. Jako by ho přímo bavilo lámat těm naivním holkám srdce. Jeho každodenní život nebývá nijak extra náročný. Zkrátka jde do školy, potom jde ven s nějakou holkou, poté jde prostě domů a občasně večer chodí na rande, ze kterého se obvykle vrací kolem půlnoci. Spoustu jeho kamarádů mu závidí jeho balící schopnosti, ale on prostě vztahy a ani život nebere příliš vážně. Prostě si žije, jak se mu zachce a nic mu nesmí bránit v cestě. Ve svém jádru je to prostě zkažený rozmazlený fakan, od kterého se nedá čekat nic jiného než podraz, ale to nemůžete vědět, dokud ho doopravdy nepoznáte, neboť na první pohled se jeví jako skvělý kamarád.

132nd Annual HG → Schedule

Monday at 12:24 | Drake

Než se začnete ptát na všelijaké dotazy, řádně si pročtěte celý harmonogram! To nejdůležitější máte v celém článku rozepsané a vysvětlené. Není možné tedy něco splést, pokud si nejste v něčem jistý, tak se raději zeptejte.

Vše můžete zasílat dříve, tzn. kostýmy, soukromá vystoupené, rozhovory, tudíž vám žádné výmluvy typu "nestihl/a jsem" nepomohou. Něco se hraje online, není to ale povinná část, ale pokud dorazíte a hrát budete, získáte tím bonusové body.

Raději vždy sledujte nástěnku (notice board) nebo naší facebookovou stránku, může se stát, že se z technických či osobních důvodů může něco změnit. Jestliže máte nějaké postavy na splátce a nemáte zrovna čas v době arény, raději napište do omluv (excuse), jinak Vám postava umře a u nás si potom nestěžujte. Jestliže byste neměli jen čas během akcí v Kapitolu a na arénu byste čas již měli, doporučovali bychom abyste i tak hráli a vše si předem vyřešili (přehlídka, soukromé vystoupení a rozhovor). Sice nedostanete za online akce bonusové body, ale nepřijdete o moc.

Heslo do centra splátců, získáte až po Sklizni - musíte být online na chatu, jinak si opozdilci musí napsat na e-mail. Jste dlouhodobý hráč a heslo Vám nefunguje. To je zcela možné, hesla se mohou za čas měnit, proto nám napište na e-mail, nikoliv do G-Booku.

29. 5. - pondělí

Průběh Sklizně je jednoduchý stejně jako ve filmu. Nejprve se spustí krátký film, poté se vyberou dobrovolníci - pokud se přihlásí víc, jde do arény ten nejrychlejší, jestliže se nikdo nepřihlásí, tak se poté může losovat splátce, je nutné se dostavit na chat! - Hlavně eskorti. Výběr je podle admina, tudíž si eskort nesmí losovat sám, pokud není jasné, kdo do arény půjde. Jména splátců získají eskorti od amina, který má dohled na Sklizeň na starosti. Hráči na chat přijít nemusí, ale doporučujeme to z několik důvodů: můžete přijít o důležité informace, budete mít špatný přehled o sklizni, na váš kraj klidně mohl někdo zapomenout nebo můžete udělat něco špatně a váš post se bude neustále mazat - nekomunikujeme s hráči v herních knihách.

Pokud se někdo přihlásil dobrovolně, tak jméno splátce sdělte adminovi. Myšlenky číst neumíme a nemusíme zrovna stíhat číst herní knihy všech krajů. Stylisté by se také měli dostavit, aby byla komunikace rychlejší než přes e-mail. Stylista nemusí být vždy laskavý a vytvářet Vám kostýmy automaticky, proto mají splátci povinnost po sklizni napsat svému stylistovi. Pokud jste nenapsali, admin vám nepomůže.

SKLIZEŇ
  • Kde: Na náměstí v krajích
  • Kdy: 19:00 CET | 11am EST
  • Aktivita: splátce za účast získá +1 bod, za dobrovolné přihlášení +2 (berte v potaz reálnost, pokud to budete dělat jen pro body, je možné, že potom nedostanete vůbec žádné, i když jste se sklizně zúčastnili) | eskorti +1 SG
ROZLUČKA S RODINOU
  • Kde: Na náměstí v krajích (uvnitř radnice)
  • Kdy: 20:00 CET | 12pm EST
  • Aktivita: Pokud máte jiné hráče, kteří vám hrají rodinu, můžete si s nimi zahrát krátkou hru. Samozřejmě můžete hrát i bez jiných postav, stačí to rozepsat v postu. Tato aktivita není nutná a žádné bonusové body nezískáváte.
CESTA VLAKEM
  • Kde: Vlakové nádraží
  • Kdy: 20:20 CET | 12:20pm EST
  • Aktivita: Volná hra + Některé kraje se dostanou do Kapitolu dříve. - Nejste ve společném vlaku kromě 1., 2. a 3. kraje, kteří jedou společně. | Můžete si zlepšit vztah s mentorem nebo získat nějaké body za hraní do defense.
PŘÍJEZD DO KAPITOLU
  • Kde: Nástupiště
  • Kdy: Záleží z jakého kraje jste, podívejte se na tabulku pod jízdním řádem.
  • Aktivita: Jakmile se dostanete do Kapitolu na nástupiště, mírotvorci vás musí prohlédnout. Ze svého kraje jste si mohli přivést jen oblečení, který máte na sobě a jeden amulet, který si smíte vzít i do arény. Vše vám bude zabaveno, pokud to bude příliš velké, nebezpečné a působit to jako zbraň, bude vám to odebráno. Kraje, kteří sem dorazí dříve než do začátku příprav na přehlídku si mohou zatím dopřát relaxace v ubytovně. Pokud si vyžadujete speciální zbraň, která v tréninkovém centru není, ohlašte to po příjezdu do Kapitolu u mírotvorce, který vás bude kontrolovat (stačí napsat na nástupiště post, normálně hrajte, ne že napíšete jen slovo). Seznam zbraní a vymožeností v centru si vyžádejte od admina.

30. 5. - úterý

Všem stylistům doporučujeme mít předem vytvořený návrh nebo už celý kostým, času na výtvor není moc.

Je nutné si napsat o kostým předem svému stylistovi, a to nejlépe hned po absolvování sklizně. Pokud se Vám stylisté neozvou do 15:00 v den přehlídky, tak poproste záskok nebo si vytvořte vlastní. Můžete se domluvit i se stylistou z jiného kraje, pokud už nebude zatížený. Bylo by dobré, aby kostýmy pro kraje pasovaly, a proto si krajané nechte vytvořit kostým u stejného stylisty nebo se spolu aspoň domluvte. Sjednocené kostýmy kraje jsou vždy lépe hodnocené. Pokud nebudete nic dělat, naše ani stylisty chyba to není. Stylista by se měl po vaší žádosti o kostým ozvat. Pokud se neozve, raději nám napište a my se jej pokusíme zkontaktovat, v žádném případě ale ne na poslední chvíli.

Jestliže se stylista neohlásí do omluv, že nestíhá a následně neodpoví splátci, který po něm kostým požadoval, dostane sankci $3 000 a po druhém stejném incidentu bude postava smazaná.

UBYTOVÁNÍ
  • Kde: Ubytovna splátců
  • Kdy: Podle toho, kdy dorazíte do Kapitolu. (např.: 1. a 2. kraj je v Kapitolu za 2 hodiny, vše najdete u místností dole u jízdního řádu)
  • Aktivita: Volná hra, není možné se potkat s jinými kraji, kromě výtahu.
PŘÍPRAVA
  • Kde: Přípravný sál
  • Kdy: 8:00 CET | 12am EST
  • Aktivita: Volná hra se stylisty a splátci, mějte na vědomí, že jste po celou dobu připevněni k preparačnímu stolu nebo v jiných zkrášlovacích místnostech se stylisty. Koho často uvidíte bude jen stylista a váš krajan.
Stylisté musí své kostýmy na přehlídku kreslit nebo používat jiné grafické editory, výtvor musí být váš. Pokud už kopírujete něčí nápad, aspoň to udělejte jiný, ale pokud zjistíme nějakou až moc velkou podobu kostýmu s jiným autorem nebo jen v jiných barvách a tak podobně, budou mít vaši svěřenci snížené body a po opakovaném kopírování bude stylista smazán! Pokud se tak stane, že stylista něco zkopíruje a zkazí hráči skóre, hráč si smí vybrat jiného stylistu nebo si vytvořit sám a poslat kostým znovu do určitého času.

Kostýmy posílat nejpozději do 30. 5. do 18:30. Kostýmy posílejte na e-mail: rpg-onhg@seznam.cz

PŘEHLÍDKA
  • Kde: Náměstí v Kapitolu
  • Kdy: 19:00 CET | 11am EST
  • Aktivita: Volná hra s Vypravěčem a ostatními přítomnými.

31. 5. - středa → 2. 6. - pátek

TEST PSYCHICKÉ STABILITY
  • Kdy: Není určeno, určíte si sami v jakýkoliv den, kdy jsou tréninky.
  • Aktivita: Vždy v době tréninku se objeví odkaz na test, který musí každý splátce vyplnit. Pokud se tak nestane, budete mít nulu, i když budete mít v profilu dost silně vypsáno, že je na tom vaše postava mentálně zcela v pořádku. Test vyplňte myšlením vaší postavy, nikoliv té vaší. Pokud již máte něco vypsáno v profilu a bude to v testu, ujistěte se, že odpovídáte stejně jako jste to předtím napsali do profilu. Budeme to kontrolovat. Hodnocení bude celkově z profilu, ale z velké části z testu.
TRÉNINK
  • Kde: Výcvikové centrum
  • Kdy: 6:00 CET | 10pm EST
  • Aktivita: Volná aktivita s trenérem nebo bez, shánění si spojenců. Trenér vám pomůže se zvýšením síly nebo obrany více, než hra se splátci. Pouhá hra komunikace nebo vytváření spojenectví se nepočítá do tréninku, tudíž nemůžete získat získat sílu! Síla není lehce dosažitelná, proto nebuďte smutní, když nic nezískáte. Za 3 dny přece nikdo normálně nezesílí.
VŠECHNY HRY V TRÉNINKOVÉM CENTRU JSOU NA VÁS A NA TRENÉROVI. KAŽDÝ DEN SE VÁM OBJEVÍ V CENTRU ROZVRH.

1. den - Všichni noví i staří hráči by se měli zúčastnit seznámení s pravidly arény v nonRPG, který bývá na chatu někdy kolem večerní hodiny. Během prvního dne se naučíte něco málo o přežití v přírodě, maskování a bylinkách, které budou v aréně kolem vás, pokud tam nějaké budou. V nějakých situacích se maskování a bylinky úplně z rozvrhu vymazají a budou tam místo toho technologie. Podle arény, ale to záleží vždy na tom, jestli chtějí tvůrci prozradit více o prostoru arény. Může se stát, že se v rozvrhu objeví technologie, ale přesto se objevíte v zcela zelené aréně. Základy lezení na stěnu, zakládání pastí a ohně, plavání a dlouhé běhy a sprinty o čas také nebudou chybět. Pokud by někdo měl zájem o trochu vaření, může si vyzkoušet samozřejmě vyzkoušet ve speciální kuchyňské místnosti si něco navařit nebo vytvořit jedy ze surovin, které naleznete v aréně. V místnosti se budou nacházet i věci, co v přírodě jen tak nenaleznete, takže si můžete v podstatě uvařit i oběd pro sebe, pokud vám kapitolské jídlo moc nechutí. → lze získat až 3 body do obrany

2. den - Trénink bude o něco náročnější než z prvního dne, kde jste mohli získat mnoho informací o přežití a i o hraní v aréně jako hráč. Tentokrát budou střelné zbraně, lukostřelba, z praku atp... poté máte možnost si i vylepšit své bojové schopnosti se zbraní zblízka nebo bez, sebeobranu a trénink na fyzičku. Zkrátka vše, co se týká boje. Jestliže nejste moc fyzicky zdatní a nevydržíte celý den jen trénovat na fyzičce, tak tu pro mladší i starší máme pro změnu psychiku a anatomii. → možnost získat 1 bod síly

3. den - Tento den máte celý volný. Pokud si chcete zatrénovat ve výcvikovém centru a vyzkoušet si něco, co jste nezvládli nebo nestihli, tak máte šanci. Nemusíte se tam klidně vůbec objevit a lenošit si ve svém patře, ale bude to pro Vás méně výhodné, jelikož si tím můžete nasbírat další body. Trenéři v tento den mají volno. Můžete si v tento den vyžádat i tak trenéra, ale jen na psychiku, anatomii a strategii. Pokud jste ve spojenectví, musíte na to být alespoň dva. → možné dosažení bodu obrany a síly (pokud už jste získali do síly z druhého dne, další už nezískáte)

Pokud máte domluvené spojenectví z tréninkového centra, tak to máte v pořádku. V ubytovnách se nesmíte setkávat s jinými kraji, takže domluva spojenectví jen s mentorem. Žádné výtahové "kamarádíčkování" neplatí, výtah je rychlý. Mentor Vám klidně může někoho šoupnout do spojenectví, pokud se mu zachce i bez vašeho svolení. - Veškeré kontakty s mentorem Vám může najít i sponzory a nejen spojence, může Vám zjistit i několik informací ohledně arény, sice maličkosti, ale pokud se zeptáte, tak to zjistíte jen od něj a Vaše postava může být klidně ve výhodě. (Mentoři se o aréně dozví jen tehdy, pokud se zeptají. Nezjistí však úplně všechno, ale něco málo ano.)

3. 6. - sobota

Svá soukromá vystoupení posílejte na herní e-mail: rpg-onhg@seznam.cz

- Představení muže mít max. 500 slov. Zasílejte do 3. 6. 21:00.
- Soukromá vystoupení se nemusí tvořit jen RPG stylem, můžete si vymyslet, co vaše postava předvede před porotou a všechno si to zkombinovat. Další možnosti: zasílání videa vašich schopností, jinak vytvořená videa, kresby, jiné kreativní věci, kterou vytvoříte reálně nebo cokoliv jiného vás napadne. Nemusí to tedy být nutně RPG popis. Kreativní vystoupení se cení. Poradíme vám, že nás máte zabavit a ne znudit, to je též tajemství (možná) těch vyšších bodů? Hodnotíme i to, jak to upravíte. Pokud se k nám dostane třeba neupravený text, plno chyb, překlep atp... tak nás to též nepotěší. Snažte se i o to, aby to vypadalo pěkně. + PŘIPIŠTE SVOJÍ HLAVNÍ ZBRAŇ (Musí mít svůj vlastní název např. meč, palcát, pokud je to věc, která je sestavená s více věcí nebo zbraní - hřebíky natlučené v baseballové pálce, nepatří to mezi zbraně, tudíž můžete mít v aréně jen baseballovou pálku a část s hřebíky si musíte vytvořit jinak.)


4. 6. - neděle

PŘÍPRAVA
  • Kde: Přípravný sál
  • Kdy: 8:00 CET | 12am EST
  • Aktivita: Volná hra se stylisty a splátci, mějte na vědomí, že jste po celou dobu připevněni k preparačnímu stolu nebo v jiných zkrášlovacích místnostech se stylisty. Koho často uvidíte bude jen stylista a váš krajan.
ROZHOVORY
  • Kde: Studio
  • Kdy: xxx (zvolí si sám moderátor)
  • Aktivita: Během rozhovorů nesmíte hrát v ubytovně, všichni vyčkáváte ve frontě. Pokud máte za sebou rozhovory, smíte jít na ubytovnu. Neplatí pro ty, kteří poslali rozhovor dříve. Přehled o tom, kdo byl už na řadě zjistíte vždy na úvodu nad seznamem splátců.
O otázky si řekněte (o pozici se hlaste správci), nejpozději do 3. 6. do 19:00, odpovědi posílejte na rpg-onhg@seznam.cz nejpozději do 4. 6. do xxx.

Rozhovory se vytvářejí ve dvojici, tudíž vždy se svým krajanem. Pokud máte zrovna neaktivního krajana, tak nezoufejte, nebudete hodnoceni jinak jak ty dvojice. Jestli se zrovna stane, že krajan nemá čas na online rozhovor, domluvte se s ním společně s moderátorem, a ten vám buď vyhoví hned, že s vámi provede rozhovor nebo vám pošle otázky a vy je společně zpracujete.

Kostýmy na rozhovory nemusí být už nutně kreslené, stačí si klidně vytvořit něco z polyvoru. Je však možné, že vám kostým pošleme zpátky, pokud již podobné šaty byly. Kostýmy posílejte do 4. 6. 18:00 na e-mail: rpg-onhg@seznam.cz

Pokuste se o ne úplně krátké odpovědi, ale ani žádné super sci-fi romány. Co Vám hlavně přijde za vhodné říci Panemu. Berte v potaz to, že to čte většinou jeden člověk, kterému to nemusí úplně bavit, a nesmyslné plácání o ničem a mimo věc se špatně čte. Opět máte za úkol pobavit adminy a tentokrát i ostatní. Nikdo u rozhovorů netuší, co se Vám honí hlavou, takže všechny myšlenky stranou, jinak za to budou mínusové body.

5. 6. - pondělí

Jestli máte ještě nějaké otázky v NonRPG bude od 17:00 čas. Také tou dobou již nesmíte hrát v Kapitolu, hraje se ve vznášedle. Diváci mohou sledovat Hry v Capitol TV, které je v Kapitolu. Může se tam běžně hrát, je to místnost jako každá jiná.

ZAČÁTEK HER
  • Kde: Vznášedlo + NonRPG chat (Nováčci nutně!)
  • Kdy: 19 - 20:00 (Vpuštění do vznášedla již v 17:00) CET | 11am-12pm (9am) EST
  • Aktivita: Hra s Vypravěčem, krajanem, mentorem nebo stylistou/uvaděčem. Budete mít možnost se napít, což Vám může zachránit od zbytečných starostí. Uvidíte prvně kostým, což vás může předem uklidnit nebo znervóznit. Též můžete uhodnout arénu, a kdo jí uhodne dostane... nic nebo dobrý pocit.
Měli byste dorazit na NonRPG chat. Pokud máte problémy se dostavit na chat, napište nám dříve, než vše začne, ať Vám můžeme poslat odkaz. A když by se naskytly jiné problémy, pořád můžete najít odkaz na arénu ve vznášedle nebo v menu.

Úplnou nutností být na NonRPG chatu od začátku je u Quarter Quell a Pentagames, kde se pravidla mění. Sice to bude vypsané na webu arény, ale změněná pravidla je dobré vědět předem, a nemusíte se tím pak zdržovat.




Saffron Echelon

11. may 2017 at 23:45 | Drake |  Characters

Player: Drake

FC: Effy Harvard



Contact: w.poppy@hotmail.com

Age: 16


Token: Malinový gumový medvídek

[ sáf-fron ešelon ]


Saffron byla už odmala přesvědčena o tom, že Hladové hry zajisté vyhraje. Sebevědomí měla, má a bude mít, nikdy to před nikým neskrývala. Je zcela možné, že ji ve výcvikovém centru nenaleznete, takže již tento fakt může evokovat v lidech takový názor, že je jen arogantní dámička, co se umí prát jen slovy a snad byste ji přeprali jednou rukou. Špatně, vždycky si byla vědoma toho, že na takové věci jako je aréna se musí připravovat, a bere trénink za vážnou a důležitou aktivitu k dosažení vítězství. Trénink si na rozdíl od ostatní profesionálů vyžádala jinak. Soustřeďovala se totiž na to, co jí přišlo do arény potřebné, tudíž jsou to zkušenosti s přežitím v přírodě - v tomto by se dalo říci, že exceluje. Klasika s rozdělováním ohně, lovení, nalezení zdroje vody a vše jiné, co do toho patří. Čím se může chlubit, tak to je její schopnost plavat a potápět se, je to v podstatě první věc, co se jako maličká naučila, společně s lezením na umělou stěnu. Na svůj trénink potřebuje vždycky klid a v takovém centru plném lidí jí to moc nejde, takže se zdržovala v parku Prvního kraje, kde si našla jedno skvělé místo, kam nikdo moc nechodí. Nikdy netrénovala s pravými zbraněmi, většinou měla po ruce jen větší klacek a nějaké to harampádí z domova. Zbraň už ve svém životě držela, takže ví, jak se jí dobře drží třeba ocelová tyč nebo obouruční meč, což jsou zrovna její nejoblíbenější výběry. Ovládat se je naučila způsobem, kterým se učí ve svém soukromí. Vyhovuje jí bojovat se zbraněmi v obou rukách, protože jí z nějakého nevysvětlitelného důvodu prostě vadí prázdná dlaň. Musí v ní něco mít, klidně snad už i ten štít nebo jinou kravinu, ale jinak by raději měla v každé ruce zbraň, proto jsou pro ní vyhovující takové katary nebo motýlí meče. Mimo tréninku se zbraněmi se věnuje i cvičení na zpevnění svalstva častým posilováním. Je závislá na tom, aby její postava vypadala dobře, takže to není ani taková činnost, co by se jí příčila, naopak spíše milovala. Celá ta věc s posilováním začala ve svých 15 letech, kdy šla nejdříve běhat, pak skvotovat, zvedat činky a po čase se to postupně nahromadilo. Samozřejmě nic nepřehání, protože přehnané muskulární tělo jí taktéž nevyhovuje. Naučila se pochodovat po laně, tím se naučila udržovat svojí rovnováhu, což se vyplatí v boji třeba na stromě nebo na něčem úzkém. Zkrátka nebude mít problém se vypořádat s protivníkem na nějakém dřevěném pochybném mostu. Ráda sebe udržuje v pozitivním prostředí, je velice tolerantní a rozčílit ji je takřka nemožné. Vždycky vás "zabije" svojí pozitivitou, čímž je dosti odlišná od jiných puberťáku v jejím kraji. Umí často obelhávat lidi svou roztomilostí a dětinskostí, že by ji někdo nemusel brát jako hrozbu, což se někdy může hodit a někdy to zas může být její konec pohádky.


Je to hrozná hračička a je jednoduché ji zmanipulovat, jakmile si získáte její přízeň. Hrozně lehce někomu uvěří a v některých zoufalých časech je fakt naivní. Je hodná, protože nemá ráda, když ji někdo nesnáší. Neznamená to ale, že má každého ráda, právě je tomu naopak. Dost lidí ji nesedí, ale co neudělá pro oblíbenost. Nemůže vystát nenávist od jiných, protože je to citlivá duše. To je taky důvod, proč kolem sebe nese všechnu tu pozitivitu a naučila se zachovat chladnou hlavu, aby se kvůli maličkostem nerozčílila, ale tajně jí to vždy zlomí srdíčko. Hrozně rychle se zamilovává, ať už je to chlapec či dívka. Nemusí to být zrovna v romantickém vztahu, může to být i jen kamarádské, ale rychle si lidi oblíbí a ten druhý člověk ji nemusí mít ani rád a stejně se kolem něj motá. S psychické stránky je na tom jinak dobře, i když o tom můžete občas pochybovat, protože se chová někdy jak kdyby měla ještě 8 let. Občas má špatné soustředění, nic tak hrozného, co by každý jiný člověk neměl, ale spíše zmatkuje, když se kolem ni ochomýtá moc lidí, je toho moc a neví, na co se dříve soustředit, kvůli tomu bude mít problém s větší skupinou, která na ni bude útočit. Jenže to zas ona bere tak, že by nebyl snad někdo tak zbabělý, aby šel útočit na jednu holku, i když je profesionálka. Nikdy o tom ale nepřemýšlela, protože není zrovna ten největší mozek, tudíž to s ní bude vždy taková improvizace a vše si zařídí při chodu. Kvůli tomu nejsou její plány zrovna racionální, ale jí to určitě neštve. Nikdy netrénovala se zbraněmi na dálku, nebude nikdy trpělivá s tím, že si bude muset hlídat šípy nebo si je vyrábět, nikdo jí to neučil a tak se nikdy nestane, že ji uvidíte v ruce s dálkovou zbraní. Možná v nejhorších případech bude mít harpunu, ale nebude to její dobrovolná volba. Ačkoliv má docela svaly, není to na takové úrovni, aby mohla do arény nawaltzovat s obrovitou zbraní s cílem drtit mozečky. To přenechá těm talentovanějším jedincům. Je hodně krátkozraká, ale jelikož odmítala nosit brýle a o čočky má jen zřídka, tak je zvyklá vidět líp než by vůbec měla, i tak ale bude mít problém rozeznat obličeje už na 4 metry a pohybující kaňky si všimne jen při 100 metrech. Dost často nemyslí logicky a každý by s ní měl mít trochu trpělivosti, když řekne něco hloupého nebo je tvrdohlavá a jde si za svým. Velmi často má takové plány, které nemají hlavu a patu, není to moc dobrý stratég a radši se zdržuje takových situací, kde musí něco vymýšlet, opět přenechává iniciativu těm talentům. A i když to neví, pravděpodobně by měla problém s přírodou, kdyby se v ní zdržovala déle a byla by špinavá a všechno by bylo špinavé. Žila vždycky v luxusu a tak je to přece jenom princeznička.


Jednoho pochmurného dne se narodila tato "Radost". Její matka zemřela po porodu a ona byla tou příčinou, proč milovaná jejího otce zemřela. Dost dlouho jí to otec dával za zlé, ale jako batole si toho nevšímala, jenom dny a noci probrečela, že se o ní otec nestaral nebo si hrála s kostkami a stavěla věž. Lásky bylo velmi málo a on k ní šoupl chůvu, která by ji mohla udržet od jeho života dál a on se tak mohl starat o svojí práci. Otec je těžký workoholik a podle toho to i vypadá. Vždycky měla kolem sebe luxus a tatík jí dával vše, protože jiným způsobem s dcerou komunikovat neuměl. Je k ní velmi přísný, je to pořád její otec a přece jenom ji má rád, i když ji to nedává vůbec najevo, proto si Saffron vyvinula ten chtíč být oblíbená u svých vrstevníků. Postupem času, kdy roky ubíhaly a ona byla starší, začal v ní otec vidět svojí ženu a taky trochu sebe. Vztah se o něco málo zlepšil, jenže to už nespravilo ty předešlé roky ignorování. Izolovala se od něj a od zbytku světa, moc kamarádek, kterým by si vylila srdíčko nemá, jenom tu svojí chůvu, na kterou už taky kašle a vždycky se vytratí pryč, když může. Je už dospěla, a tak nepotřebuje dozor, ale někdy by ho doopravdy potřebovala. Už jen kvůli tomu, že je pomalejší. Školu hodně často zanedbávala a věnovala se zábavnějším činnostem, a vcelku si všimnete na její povaze, že je to ještě dítě a určitě by ji nikdo netipl na její věk, kdyby si s ní třeba jen dopisoval. Její zájmy jsou zvláštní, ale to už zjistí ten, kdo se s ní baví. Má slabost na roztomilé věci a sama by roztomilostí překypovala, takovej jednorožec je. Má ráda sladkosti nebo spíš jenom to želé, kdyby mohla jíst jenom želé po zbytek svého života, tak by ho jedla, ale snaží se kvůli svému vzhledu jíst zdravě a taky chce žít hrozně moc dlouho. Bojí se smrti, ale je zvláštní, že Hladových her ne. Je si tím vždycky tak jistá jako s ostatními věcmi. Ten egoismus z ní úplně srší, ale při vymýšlení logických a chytrých věcí, je raději zticha, protože ona sama ví, že tohle ji zrovna moc nejde. Pokud se budete zdržovat v její společnosti, pravděpodobně se budete mít dost dobře, protože na vás dokáže působit tak, že z vás udělá toho nejlepšího člověka na světě. Je vskutku tak optimistická a živá. Má ráda život a všechno vidí růžovými brýlemi. Ovšem to není jen samé sluníčko, flitry a cupcakes. Není možné být neustále tak pozitivní, takže vás ani nebude lézt na nervy tím, že při horších podmínkách bude pořád Miss Sunshine. Pokud člověka nenaštve svou celkovou povahou, tak vás asi brzo začnou vadit její zdrobnělinky a přezdívky, protože ty vymýšlí velmi moc ráda.

Familiar Faces - Tabule akcí

4. may 2017 at 20:05 | Drake
→ odpověď: xxx
→ odpověď: xxx
→ odpověď: xxx

PŘEHLED BOJŮ

JménoProtivníkStatusČas, místo
xxxxxxxxxxxx

AKTIVNÍ OSOBY

JménoZdravíPočet mincíSplněné fázePočet útokůObětiPřičlenění
Andrea Lazerpillar100 %--xžádnéKapitol
Bentley Grayson80 %--xžádnéNeutrál
Cerys Alsephyte Smyrna100 %//xžádnéKapitol
Desirée Mason70 %--xžádnéNeuvedeno
Henry Gibbs80 %--xžádnéKapitol
Shelia Holbourn100 %--xžádné13. kraj
Stephanie Borman100 %--xžádné13. kraj
Wynter Emerson Caelum100 %--xžádnéNeuvedeno

VEDENÍ: Kapitol [x] | 13. kraj [x] | Ostatní [x]

Familiar Faces

4. may 2017 at 20:03 | Drake |  Events

AKCE UŽ V MINULOSTI PROBÍHALA A JE POTŘEBA SE DO NÍ ZAPSAT JEŠTĚ JEDNOU.

(akce probíhá od začátku - to, co se na akci v minulosti událo, se nestalo! = více info u admina)

Novinky přinášejí, že v Druhém kraji se nedávno stalo něco neočekávaného. Bylo to pár týdnů drženo v tajnosti, ale kvůli událostem, které se před týdnem udály, nemůže být Kapitol v tichosti. Veřejně je oznámeno, že se našel faktem zničené vojenské vedení v Druhém kraji, která je nazývaný jako Ořech. Obyvatelé Dvojky zatím pomáhají sklidit nepořádek a dostat se do Ořechu. Zatím se neví, co se v něm skrývá a zda se tam ještě něco nachází. S touto novinkou se objevují i další nepokoje ve stejnojmenném kraji a v ulicích Kapitolu objevili takzvaní "rebelové" - mezi nimi se objevovali známé tváře. Neví se, jestli je tento akt jen pouhým vtipem výtržníků nebo se jedná o něco vážnějšího. Kapitol je identifikoval jako dvě vítězky - Shelia Holbourn, Stephanie Borman, které byste mohli znát z minulosti a mají být údajně mrtvé. Dáváme za pravdu, že těla těchto dvou vítězek jsme nikdy nemohli po jejich "smrti" spatřit. Všichni, kteří se podíleli na "vraždě" paní Holbournové, jsou 24/7 pod přísným dohledem během celého procesu vyšetřování - Henry Gibbs je na dobu neurčitou zbaven své funkce, vítězové (Claudie, Desirée, Bentley) mají v sobě čipy, které je budou neustále sledovat. Pro celý Panem se potvrdil fakt, že 13. kraj skutečně existuje, ale většina ani netuší, o co jde. Taktéž kolují fámy o Katniss Everdeen, naprosto neznámé osobě v této éře.

TABULE AKCÍ (info + úkoly k akci atp...)
  • Zápis do komentářů, kdo nebude zapsaný, nebudeme úplně kontrolovat aktivitu (i nepřihlášená postava může zemřít) + při každé hře napište pod komentář zda jste na někoho útočili (Může kdokoliv, zranění nebo úmrtí rozhodne Vypravěč.) - Potřeba napsat k zápisu: celé jméno postavy, loajalita
  • Koná se: od 29. 5. 19:00 a celý červen
  • Kde: Kapitol, Druhý kraj (S oznámínem admina i jinde po Panemu.)
  • Přístup: Celý Panem
  • CO SE BUDE DÍT?
    • Princip funguje jako v aréně co se týče útoku a obrany. Obrany tu moc nemáte, pokud nejste vítěz. Jinak ostatním rozhoduje Vypravěč. Nemůžete si přijít a někoho si jen tak zabít. Na rozdíl od arény, určuje jen Vypravěč zásahy, zranění, smrt atp...
    • Osoby z 13. kraje mají limitované útoky, takže co jste si za tu dobu nasbírali, můžete právě teď uplatnit. (free attacks).
    • Kdo postavu nemá, může si jí založit. Během toho si můžete útoky ještě navýšit prostřednictvím normálního hraní v Kapitolu i ve 13. kraji nebo kdekoliv jinde v krajích, nezapočítávají se útočné hry.
    • Pohyb je na celý měsíc volný, ale neznamená to, že je to panemskými pravidly povolený.
    • Mírotvorci mají volné útoky, samozřejmě si nemohou jen tak přijít a někoho si zabít, protože se jim hráč nebo postava nelíbí. Mírotvorce musí být na straně Kapitolu, nikoli se stát rebelem.
    • Vítězové mají volbu úplně volnou. Možnosti mají neomezené, ale musí to pasovat k povaze a životu postavy.
    • Kapitolani to mají stejné, ale taky mějte na vědomí, že to nejsou žádní mariňáci a nejsou to zrovna silné postavy, pokud zrovna není zrovna fyzicky nadaná. Stejně tak o fyzickém nadání platí i pro vítěze.
    • Nakonec obyvatelé krajů. Mírotvorci kraje stále hlídají, takže je nepravděpodobné, aby se do Kapitolu dostali. Avšak bližší kraje Kapitolu tu možnost mají.
    • Body jsou za hraní jsou pro zapsané postavy samozřejmě vyšší.
    • Odměna za aktivitu na akci, je u každého jiná ale štědrá. Připojit se může kdokoliv, avšak upozorňujeme na fakt, že zde není žádná imunita pro nikoho a kdokoliv může zemřít.
Výběr stran je zcela na vás. Můžete být vraždící maniak, který chce jen vraždit, někdo jako dvojitý agent, což si musí domluvit s adminem, a pak neutrál/Kapitol/13. kraj. O aktivitách, strategiích si rozhodujete vy, Vypravěč vám bude kecat jedině do bojů a osudu vašich postav. Každá strana má svojí základnu, kam si může dojít vyléčit, občerstvit, vzít si nějaké věci a domluvit si tak své věci.

Na rozdíl od minulé akce s 13. krajem, máte dovoleno mít postavu přihlášenou na straně Kapitolu i 13. kraje. Sice budete mít nasbírané informace z obou stran, ale pokud bude potřeba, nějak vám to ztěžíme. Poté, co se přihlásíte, tak získáte na svůj e-mail heslo do své základny (Které nedávejte žádnému hráči, ani kdyby heslo zapomněl. On si zapomnětlivý hráč umí sám napsat na náš herní e-mail.), kde budete mít všechno potřebné a další informace, plány atd... Můžete se pohybovat na základně, kde si doplníte svoje síly a pak se zase vrátíte do terénu.

Během akce budete sbírat coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon mince (odměny za aktivitu, mise a splněné fáze), za které budete po skončení akce (tudíž na konci měsíce) odměněni body, penězi nebo jiným bonusem. Za mince si budete moct pořizovat různé vychytávky, abyste dosáhli svých cílů, které samozřejmě nemusí být zrovna zabití někoho. Možností máte hned několik, vypisovat se zde nebudou. Na něco jistě přijdete sami, je to zcela na vaší fantazii. Avšak mějte stále na vědomí, aby to pasovala tématu RPG a činnosti k postavě. Při akci budete mít kromě ničení, stíhání vetřelců, pokusy o vzpoury, vraždy atd... ještě jiné úkoly, které můžete i nemusíte splnit. Pokud je splníte, plus pro vaší postavu. Ty úkoly jsou rozdělené na fáze. Jsou k akci důležité a můžete jimi zjistit nějaké tajnosti. + Čtěte reálie.

Kromě fází s úkoly se budou objevovat mise ze strany adminů, které také nemusíte nutně splnit. Mise budou vždycky Vypravěčem napsané na základně nebo v kempu. Pokud je splníte, můžete získat nějaké materiály a i peněžní odměnu (mince). Mise můžete opět plnit sami nebo s někým do dvojice i větší skupiny. Míse se nemusí objevovat každý den. Může se plnit jen jednou, pokud to už jeden člověk splnil, znovu to jiný člověk nemůže splnit.

Nemusíte čekat na povely admina nebo až se objeví mise či další fáze. Vy sami si můžete tvořit své cíle, i za to dostáváte odměny. Upozorňujeme, že není nutný cíl zničit Kapitol ani zabít co nejvíce lidí, ale třeba... zabití neoblíbeného vítěze, mírotvorce, prezidentku, tvůrce (whatever) nebo zničení HG nebo jenom varovat, že je 13. kraj opět na scéně. *mrk, mrk* Rozhodujte o příběhu sami!

Květen | May

1. may 2017 at 19:03 | Drake
Výsledek obrázku pro christine lakin video Výsledek obrázku pro berit birkeland
QUOTES [ Co kdy kdo řekl v aréně. Pokud víš o dobrém citátu, doplň ho sem. ]


OTHER WORLDS [ Přidej se i ty k ostatním rp. ]


loading ALES - Fatansy RPG

ikon1