Familiar Faces - 3. fáze - vedení: Kapitol | [ Kapitolská základna ] / [ Kemp rebelů ]

May 2017

Kal Depper

31. may 2017 at 23:39 | Maddie |  District 13


FC: Stephen Lang

Occupation: President

Contact: rpg-onhg@seznam.cz

Age: 56


[ kal depr ]


Muž činu. To je Kal. Neexistuje žádný nápad, který by nebyl schopný uskutečnit. Není to ledajaký prezident, co by seděl za stolem, kouřil by si doutníček, případně by chlastal jako tur a nadával i před malými dětmi. Kal je typ člověka, co ví, co se sluší a patří a chovají se podle toho. Zároveň ale nepotřebuje nějaký speciální pohnutek, aby se naštval. Rád dělá věci, které všechny překvapují, a má rád nebezpečí. Má rád lidi podobné sobě a těmi se hlavně obklopuje, tudíž v jeho hlavním týmu všech poradců, kterých zase tak moc není, spíš ochranka a lidi, kterým doopravdy věří, jsou jenom malí Kalové. Má rád extrémní lidi, kteří se ničeho nebojí. On sám je takový. Když byl ještě mladší, tak neřešil, jaké co bude mít následky a co se stane z jeho chování. To se naštěstí s přibývajícím věkem změnilo, jinak by asi přivedl Třináctý kraj do krize pět dní po svém nástupu. Jakmile se dostal do čela, zjistil, že vést celý kraj není žádná brnkačka. Vždycky si trochu bláhově myslel, že nebude dělat nic jiného, než koukat, jak to všechno funguje. Jenže politický převrat není hračka, tak se do toho musel obout. První týden ho naučil tolik věcí a přidal mu dalších pět let na vzhledu. Kal je naštěstí pořád fešák, takže mu to nijak neublížilo. I když byl vždycky fešák a mohl si vybírat, co chtěl, tak vlastně nikdy nechtěl. Nikdy ho nezajímaly holky, vlastně ani kluci ne. Nějak mu to přijde prostě mimo. Neměl čas na takové radovánky, vlastně všechno, co Kal dělá, má nějaký smysl, takže něco tak křehkého jako jsou vztahy pro něj prostě není. Nevidí v tom logiku. Přirozeně je velmi dobrý stratég, dokáže předpovědět, jak se bude nepřítel chovat a co je potřeba podniknout za kroky. Neponechává nic náhodě, proto je obklopen těmi nejlepšími lidmi, které si sám vybral, protože ví, že právě oni ho nezklamou. Na všechny vojenské konflikty se připravuje velmi precizně, zdá svého nepřítele, dokonce si zjistí věci jako rodné příjmení jeho matky, aby měl pokryté všechno. Kal nedělá chyby. Když už nějakou udělá, tak je to tedy pořádná chyba, většinou přijde o život hodně lidí a potom ještě několik, protože je zabije on sám kvůli tomu, že ho na to neupozornili. Takže je vlastně férový k ostatním, i když jim stále ukazuje, že on je ten, co je ve Třináctce hlavní. Nechce se vzdát svého místa, i když moc dobře ví, že nebude žít věčně. Ale do té doby chce něco dokázat, a pokud si Kal řekne, že něco udělá, tak se tak stane. Taky ví, že kdyby se objevil někdo lepší než on, tak mu to místo bude muset nechat. Pro dobro Třináctky a všeho, co mu kdy bylo svaté. Jenže to zároveň nechce udělat, takže se pekelně snaží, aby se nikdo takový neobjevil. Nemá problém překonávat překážky, sám je schopný obětovat velké množství věcí, aby dostal to, co chce. Vlastně u něj nikdo nikdy neví. Jednu chvíli můžete být v jeho týmu a najednou vás sám zastřelí, jenom aby ostatním ukázal, co se stane, když vy sami uděláte chybu. Nebo když jste prostě nadpočetní. Vyrůstal v takovém prostředí a postrádá úctu k životu. Proto se obklopuje hlavně takovými lidmi, kteří si z toho nebudou nic dělat a budou mu stále důvěřovat, stejně jako on může důvěřovat jim, přes všechno, co se stane. Protože při práci s Kalem teče krev.

Malý Kal, když byl ještě roztomilý klouček, byl vždy usměvavý. Přinášel radost do těžkého a zabudovaného systému Třináctého kraje. Narodil se takovým normálním obyvatelům Třináctky, nebyli ničím významní, spíš naopak. Ono se sice říká, že jsou na tom všichni stejně a nikdo tam není lepší, ale to by teď nebyl prezidentem. Jeho matka utekla ze Čtvrtého kraje, obávala se vybrání do Her. Jako jediná z rodiny zvládla cestu a Třináctka se jí odměnila prací vychovatelky ve školce. Později potkala i lásku svého života, Kalova otce, mechanika. Jenže tahle idylka moc nevydržela, vzhledem k náročným pravidlům. Takže Kal spíše vyrůstal sám, stejně jako většina dětí narozených už v kraji, znal spíš učitelky a vedoucí prací než svoje rodiče. Ale nestěžoval si, také ale neznal nic jiného. Stejně ale věděl, kdo je jeho matka, a věděl, že přišla ze Čtyřky. Nějaké speciální geny asi ani nemá, ale už od mala si připadal, že musí všechny poučovat o Hrách, protože o nich od mámy ví nejvíc. Byl pěkně otravné dítě. Tím se stal celkem neoblíbeným už když byl ve škole. Na druhou stranu mu nikdy nedělalo problém někomu jednu vrazit, aby byl zticha. Tím se stal navíc ještě víc neoblíbeným, ale vlastně mu to bylo jedno. Často z potyček odcházel jako poražený, byl ještě takové tele. Jenže by to nebyl Kal, kdyby se nenaštval ještě víc a něco s sebou udělal. Rovnou, už jako dítě, se přihlásil mezi vojáky, protože se mu prostě zdálo, že mají nejlepší trénink. Rozhodně se mohl stát čímkoli jiným, chytrý byl k tomu dost, ale pro něj byly v té době důležitější svaly než hlava. Takže se rozloučil se svými spolužáky, které stejně neměl rád, a šel trénovat rovnou pěkně do terénu. Moc lidí, kteří by se nechali dobrovolně přidat k vraždícím jednotkám, nebylo. Jenže on s tím byl v pohodě. Takový surový boj, kde šlo o to, aby porazili Kapitol, ho bavil. Kdyby vyhráli, znamenalo by to, že se systém Třináctky rozšíří po celém Panemu. Nejdřív mu to přišlo jako skvělá myšlenka, myšlenka, za kterou by byl schopen položit život. Ale přeci jenom, časem si čím dál víc všímal trhlin v systému, které se vedení nemělo zalepit. Žádný důraz na individualitu, většina lidí se dokonce znala jenom podle čísel. Ne že by byl Kal zrovna takový lidumil, že by mu vadilo, že ho neznají pod jeho jménem. Ale kolektivizace všeho, co kdo udělal, vadila nejen jemu. Jeho rodiče si díky tomu například přilepšili, ale Kal pomalu začínal zastávat názor, že si to spíš nezasloužili. Že toho nedělali dostatek, jako třeba on, když nasazoval svůj život při obraně Třináctky. Uvnitř Třináctky to začínalo vřít. Všechno se drželo pod pokličkou, protože zrada byla trestána okamžitou smrtí. Kal se svými vůdčími schopnostmi se sám postavil do čela vzpoury, i když věděl, že ho to může stát život. I když to stálo život jeho rodiče. To ho nezastavilo. V noci, kdy padla obrana řídícího místa ve Třináctce, byl nějak celým lidem dosazen na místo prezidenta. Tak se dostal k moci a začal budovat svůj nový kraj. Zastánci předchozího systému už neměli v tomhle místo. Příděly jídla a zásob jsou rozdělovány podle zásluh, každý může mít víc. Ale ne zase o moc víc. Když má teď na krku celý kraj a jde mu o to, aby Třináctka konečně vyhrála nějakou válku, zjistil, že ne všechno bude fungovat tak růžově, jako si to kdysi vysnil. Je z něj sice prezident, ale je to jenom pojmenování, ve skutečnosti má veškerou moc on sám. Ani nesestavil žádnou vládu, někomu je to jasné, měl by si říkat diktátor. Ovšem jedno je jasné hned na první pohled: udělá cokoli pro to, aby získal to, co chce. A momentálně chce nejvíc porazit Kapitol.


× o doplnění si napiš na e-mail

Elliot Emerson

30. may 2017 at 9:55 | Drake |  Characters

Player: Renaiti

FC: Channing Tatum



Contact: renaiti@seznam.cz

Age: 18


Token: Náramek z el. kabelů

[ eliet emerhsn ]


Zdá se, že ty nejlepší vlastnosti svých rodičů zdědil právě on. Má poměrně vysoké IQ, které mu otec nechal mnohokrát za jeho život testovat. Nejen díky tomu ve své mysli dokáže uchovávat tolik informací, jež se někomu mohou zdát zcela zbytečné. Snaží se, aby se orientoval ve všech oborech a proto nad knížkami tráví většinu svého volného času. To je jasně vidět třeba v oblastech biologie, kdy má nastudovaný každý vzhled rostliny, její účel a název - u některé zná dokonce i latinské označení. Není tedy pochyb, že flóra a fauna by pro něj neměla být problémem. Postupem času, si díky včasnému zásahu svojí matky, získal i tu kondičku a nabral nějakou tu svalovou hmotu. Běh ho baví, ale ani přes to se z něj nestal nějaký sprinter na krátké úseky. Dokáže však vydržet běh na delší trať, ale takovým svým vlastním tempem. Zná různé bojové sporty, techniky a taktiky, o nichž si měl možnost přečíst v knihách. Ne jednou se snažil napodobit postoje z knihy, avšak nikdo jej u toho nekontroloval, tak kdo ví jestli je dělal správně. S tím, že na čas měl i toho trenéra, tak se jej občas ptal i na nějaké věci ohledně zbraní, ten však nebyl v tomto ohledu moc sdílný - jako by se snad bál, že by tato informace poté Elliot mohl nějak nezákonně použít. Pár věcí z něj ale přeci jen dostal a od té doby se snažil nějak víc sžít s matčiným nožem z kuchyně. Dalo by se říct, že jeden čas s ním skoro i spal. Neustále jej totiž nosil u sebe a v každou volnou chvíli si s ním nějak pohazoval v ruce. Později jej zkusil vrhat na provizorně vyrobený lepenkový terč. Po více než roce se nakonec odvážil až ke hře, kdy roztáhl prsty na stole a do volného prostoru mezi nimi zapichoval špičku nože. Nutno podotknout, že ihned po první zkoušce si špičku zabodl pěkně do ukazováčku, nicméně neúspěch ho hnal kupředu. Časem se to zlepšilo, ale samozřejmě se to neobešlo bez občasného pořezání. Kdyby měl trochu větší možnosti, jistě by uměl s více věcmi, jelikož je celkem učenlivý, díky tomu, kolik se mu toho do hlavy vejde.


S tím, kolik toho ví, občas mluví jako kniha a má sklony ke slovíčkaření. Dokáže v hovoru opravit úplnou banalitu, která na významu stejně nic nezmění, což není zrovna nejlepší způsob, jak si získat nové lidi. Stejně jako jeho zatvrzelá introverze. Po tom, jak se k němu v dětství chovali jeho spolužáci, je hodně uzavřený do sebe. Souvisí to také s jeho chorobnou touhou, aby jej měl každý rád. Nesnáší, když se na něj někdo zlobí nebo si o něm myslí něco špatného. Má potom strašně velké nutkání změnit cokoli, jen aby v očích onoho dotyčného byl bezchybný. Je to pro něj takový začarovaný kruh. Elliot je taktéž obrovský stresař. Pokud mu čas šlape na paty a on přestává stíhat, často se mu stává, že chytí záchvat paniky a špatně se mu z něj dostává, neboť nemůže téměř ani popadnout dech. Krizové situace, kde je na něj kladen velký tlak, proto snáší špatně a mnohdy udělá něco, co by normálně neudělal. Zná sice úsloví "přeskoč, přelez, ale nepodlez" jenže se jím moc neřídí. Když je před ním nějaká fyzická překážka, než aby riskoval pád, raději ji bezpečně podleze. Jedním z jeho velkých problémů je to, že se ve všem snaží najít nějaké logické zdůvodnění. Dokáže hodiny přemýšlet nad jednou věcí, jen aby věděl, proč to tak je, i když je již třeba hovor u něčeho úplně jiného.


Jakožto prvorozený syn v rodině Emersonových se také stal tím největším miláčkem. Jejich rodina na tom po finanční stránce nebyla nijak špatně, což se na něm také dosti podepsalo. Mohl mít totiž co si jen zlíbil a hojně toho využíval. Už jako malé dítě si poroučel, aby mu rodiče kupovali různé sladkosti a pochutiny obsahující snad tunu cukru. Samozřejmě to na něj nemělo dobrý dopad. V první třídě vážil mnohem více, než by měl. Nijak se tím však netrápil, byl totiž chytrý a myslel si, že to mu zajistí vše. S oblibou se vytahoval nad svým bratrem, protože byl vzteklý a nakonec přeci jen něco rozbil a jemu připadalo vtipné poslouchat, jak na něj matka křičí. Občas si z Liama dokonce udělal i polštář, aby nemusel při učení ležet na té nepohodlné zemi. Jenže jak tomu tak už bývá, mozek není všechno. Člověk by si řekl, že v tomto kraji je spousta inteligentních lidí a něco jako šikana se v těchto končinách nevyskytuje, ale ať už má dítě IQ jaké chce, vůči odlišnostem dokáže být velmi netolerantní. Od třinácti let proto slýchal neustálé narážky na to, jaký je tlusťoch. Mnohdy do něj jeho spolužáci píchali a při tom křičeli, že se je ten jeho tuk snaží sníst. Všechny tyto situace Elliota velmi zraňovaly. Vždycky mu záleželo na tom, co si o něm ostatní myslí a chtěl být viděn pouze v tom nejlepším světle. Díky tomuto všemu se postupně během času hodně uzavřel do sebe a jeho jediným společníkem byla slova vepsána na řádcích knih. Skoro už ani nevycházel ven, když nemusel. Raději různě experimentoval s počítači a mobily, než aby si povídal s ostatními. To ho udržovalo při smyslech a daleko od těch škaredých myšlenek, že je skutečně obézní. Samozřejmě matka viděla, co se děje. Přinutila proto svého milovaného chlapečka, aby si s ní o tom promluvil. V ten moment se mu otevřela všechna stavidla. Bylo to poprvé, co plakal. Stěžoval si na to, jak jsou lidi hnusní a nechce s nimi mít nic společného. Přitom se zmínil i o tom, že by se rád změnil. Následující den na dveře zaklepal jakýsi muž, který mu měl pomoci dostat se zpět do kondičky. Jednalo se o hodně dlouhou cestu se spoustou překážek. Mnohdy byl Elliot kousek od toho, aby to vzdal, ale jeho trenér jej přeci jen přinutil pokračovat. To právě díky němu je nyní takový jaký je. Nikdo by už neřekl, že tento mladý muž vážil téměř dvakrát tolik. Celkově se jeho postoj k jídlu a sportu hodně změnil. Od té doby už nesedí jen u knih a počítače, ale když je venku hezky jde si trochu zaběhat a pokud není, tak zůstane doma a posiluje. Už zkrátka nechce být znovu ten malý obézní chlapeček, takže se také snaží, aby se jím znovu nestal. V současné době je jeho velkou prioritou úspěšné dokončení školy a najití si práce, která ho bude naplňovat.

Informace - 132.

29. may 2017 at 23:14 | Drake

VYSVĚTLENÍ

Body - Kromě normálních bodů, lze získat ještě bonusový bod za hraní na akcích, v tréninkovém centru atd... Maximální počet bodů, který můžete získat je 47 [Sklizeň: 1-2 bod, Přehlídka: 10 + 1, Soukromé vystoupení: 12 + 1, Rozhovor: 10 + 10].
Vztah s mentorem - Postupy jsou , , , → Čím lepší vztah si vybudujete za tu dobu s mentorem, tím lepší budete mít výhody. Při jedné zelené máte s mentorem jen dobrý vztah, žádnou výhodu nezískáváte, ale tak pro dobrý pocit stačí. Když máte už dva, máte jeden boj zvýšený útok až na -30 % jako při úvodním masakru, použít to můžete kdykoliv, ale ne ve finále. Pokud dosáhnete 3 zelených, tak Vám mentor může posílat sponzorské dary zadara, bere se stále ohled na reálnost. Hra s mentorem může mít i jiné výhody. Třeba, že Vám prozradí něco málo o aréně a vy můžete být o něco lépe připravení.
Hlavní zbraň - Vybíráte si u soukromého vystoupení, tato zbraň bude muset být nutně v aréně aspoň jednou, pokud se tam hodí. Zbraň nemusíte získat, může Vám ji sebrat někdo jiný.

SÁZKY

Sázky - Jestli si chcete na někoho vsadit, napište to do komentářů, tam, kde je seznam splátců, pod jménem vaší postavy, pro koho si chcete vsadit. Jak se přičítají body naleznete v rubrice, kde se nachází Sponsorship.
  1. splátce: Saffron Echelon | kurz - 2.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  2. splátce: Zephyrus Printemps | kurz - 2.5 | vsazeno: $500 | počet lidí: 1
  3. splátce: Nerva Keithsbone | kurz - 2 | vsazeno: $50 | počet lidí: 1
  4. splátce: Joshua Drawde | kurz - 3.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  5. splátce: Imogen Glazier | kurz - 1.5 | vsazeno: $1 250 | počet lidí: 4
  6. splátce: Liam Emerson | kurz - 2 | vsazeno: $300 | počet lidí: 1
  7. splátce: Kassandra Lindenfrey | kurz - 3.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  8. splátce: Blaine Dempsey | kurz - 1.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  9. splátce: Andromeda Raiden | kurz - 7.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  10. splátce: Finley Dalton | kurz - 3 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  11. splátce: Blanche Foster | kurz - 3 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  12. splátce: Barnett Sanford | kurz - 6 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  13. splátce: Alistair Yossement | kurz - 3.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  14. splátce: Brandon Kelley | kurz - 5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  15. splátce: Esme Jones | kurz - 7.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  16. splátce: Russel Davis | kurz - 7.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  17. splátce: Claude Erica Ashure | kurz - 4 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  18. splátce: Pitry Rodríguez | kurz - 8 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  19. splátce: Kimberley Kay Moth | kurz - 4.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  20. splátce: Warner Malcolm | kurz - 2 | vsazeno: $100 | počet lidí: 1
  21. splátce: Aurewen Longoria | kurz - 5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  22. splátce: Keegan Ainsworth | kurz - 3 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0
  23. splátce: Marva Grainer | kurz - 2 | vsazeno: $100 | počet lidí: 1
  24. splátce: Randolph Devonish | kurz - 3.5 | vsazeno: $0 | počet lidí: 0

ARÉNA

Prostředí
Splátci se ocitají v herním prostředí, jako kdyby je někdo zasadil do počítačové hry. V aréně se nachází dva světy, dá se mezi nimi volně přecházet, ale každý už od pohledu pozná, v jakém je. Útulněji vypadající část arény je převzatá z Maria s občasnými prvky z jiných her. Je dost rozsáhlá, všechny místnosti hrají nejrůznějšímu barvami, je tam hodně schovek. Všechno je udělané doopravdy, věci se nerozpadnou na pixely, když na ně někdo sáhne, dá se tam dobře lézt a skákat - pokud nespadnete do nějaké propasti. Na rozdíl od hry, tady má splátce jenom jeden život. Všechno v této části arény je kreslené, jako kdyby se splátci dostali do komiksu. I sami sebe vidí jako kreslené, a ostatní také. Tato část arény odrážela hotové a již naprogramované hry. V okolí těchto míst se nachází ještě druhá část. To je opravdový programátorský svět, Grid World. Není tam nic. Zhola nic. Nic není doopravdy, i řeka jsou jenom pixely, o které se splátci můžou maximálně pořezat. Je zde všechno vidět, jediná pořádná schovka je mezi horami, což je pořádný kus cesty. Ale přeci jenom něco zajímavého na Grid Worldu je, občas se hýbe a mění, jak programátoři mění i hry, které z něj chtějí postavit. Není to nic drastického, ale kopec, který se vám může zdát jako nekonečný, nakonec nekonečný být může.
Suroviny, jídlo, zdroj vody
Nejsou. Jediná dosažitelná surovina v aréně jsou pixelové kostky z rozbitých věcí. Voda v aréně není a neprší v ní, takže tam není ani žádný zdroj vody.
Fauna a flóra
Co se týče flóry, je to jeden velký propadák. V Grid Worldu není nic, jediná tráva se dá najít u Maria, ale je jenom kreslená a není opravdová. Stromy tam jsou také, ale zase ne opravdové. Dá se na ně lézt, ale nedá se z nich získat voda nebo jídlo nebo palivo na topení. Flóra je spíše městská, nečekejte žádné louky, jenom občasný parčík, kam může Mario vodit psa na procházku. Hlavně je ale všechno jenom na okrasu a nedoopravdové. V celé aréně je dost velké ticho, kromě nenápadného bzučení klimatizace. Nejsou tam žádná zvířata, žádný hmyz, žádní ptáci, nic, co je známé mezi normálními obyvateli Kapitolu. Ovšem v aréně není jenom pusto a prázdno, živá stvoření se tam vyskytují. A protože jinak je to velmi nepříjemná aréna, alespoň na zvířatech ukázali tvůrci svoji milou tvář. Kdekoli v aréně můžete potkat nějakého Pokémona. Nejčastější jsou menší, ale když máte štěstí, můžete potkat i nějakého speciálního. Nikdo sice s sebou nemá pokebally, ale i přesto si můžete nějakého ochočit. Někteří jsou velmi přítulní. Ovšem kdybyste se pokusili zabít Pokémona, i kdybyste třeba chtěli udělat tento barbarský čin kvůli jídlu, tak máte smůlu. Všechno, co v aréně nějak zničíte, se jenom rozpadne na pixelové kostky. A pokud ublížíte Pokémonovi, jeho kamarádi to budou vědět. Pokémoni ale nejsou jediní obyvatelé arény. Můžete potkat Q*berta, Pacmana a duchy z něj, a jestli narazíte na Donkey Konga, štěstí s vámi.
Počasí
Počasí je dost jednotvárné. V místnostech s hotovými hrami se mění den a noc, v Grid Worldu je neustále šero a přítmí, tam čas nehraje žádnou roli. Přes den je u Maria kolem 20°C, přes noc se teplota moc nemění. V Grid Worldu je teplota stejná, ale kvůli špatnému světlu je tam podle pocitu mnohem větší zima. Také celou dobu fouká a hučí klimatizace, toho zvuku si všimne jenom splátce, který na něco takového nebyl už doma zvyklý. Nikde není vidět, ale občas může nějaký splátce narazit na proud studenějšího vzduchu, kde to právě fouká. Míst s klimatizací je mnoho a střídají se, které je právě aktivní, aby cirkuloval vzduch v celé aréně.
Pořadí mrtvých | Počet dní v aréně: 8
  • 24. - Claude Erica Ashure [9]; zabita: sebevražda; příčina: rozplácnutá na kaši
  • 23. - Kimberley Kay Moth [10]; zabita: Saffron Echelon [1]; příčina: totálně zmasakrovaná
  • 22. - Brandon Kelley [7]; zabit: Warner Malcolm [10]; příčina: uškrcen
  • 21. - Russel Davis [8]; zabit: Nerva Keithsbone [2]; příčina: probodnutý skrz naskrz
  • 20. - Esme Jones [8]; zabita: Imogen Glazier [3]; příčina: probodnuté srdce
  • 19. - Alistair Yossement [7]; zabita: Zephyrus Printemps [1]; příčina: prostřelený krk
  • 18. - Barnett Sanford [6]; zabit: vlastní nešikovnost; příčina: pád
  • 17. - Kassandra Lindenfrey [4]; zabita: Warner Malcolm [10]; příčina: podřezaný krk
  • 16. - Randolph Devonish [12]; zabit: Blaine Dempsey [4]; příčina: napíchnutý na trojzubec
  • 15. - Finley Dalton [5]; zabit: náraz autem; příčina: propíchnutý skrz naskrz
  • 14. - Andromeda Raiden [5]; zabita: Nerva Keithsbone [2]; příčina: setnutá hlava
  • 13. - Blanche Foster [6]; zabita: Warner Malcolm [10]; příčina: probodnuté srdce
  • 12. - Aurewen Longoria [11]; zabita: Zephyrus Printemps [1]; příčina: probodnuté tělo
  • 11. - Pitry Rodríguez [9]; zabit: Blaine Dempsey [4]; příčina: rozdrcená lebka
  • 10. - Joshua Drawde [2]; zabit: Zephyrus Printemps [1]; příčina: prostřelené plíce
  • 9. - Blaine Dempsey [4]; zabit: vlastní nešikovnost; příčina: zlomený vaz
  • 8. - Keegan Ainsworth [11]; zabit: Blaine Dempsey [4]; příčina: rozpáraný krk
  • 7. - Liam Emerson [3]; zabit: údajně bomba; příčina: údajně zbombardovaný
  • 6. - Zephyrus Printemps [1]; zabit: Saffron Echelon [1]; příčina: prostřelený krk
  • 5. - Saffron Echelon [1]; zabita: vlastní nešikovnost; příčina: rozdrcená lebka
  • 4. - Nerva Keithsbone [2]; zabita: Warner Malcolm [10]; příčina: uškrcena
  • 3. - Imogen Glazier [3]; zabita: Warner Malcolm [10]; příčina: propíchlá plíce
  • 2. - Warner Malcolm [10]; zabit: sebevražda; příčina: podřezané žíly
Poslané sponzorské dary
  • Balíček sušenek ve tvaru Maria → Imogen Glazier od Ezra Donnovan
    • Vzkaz: Tvůj kraj si zaslouží takového vítěze. Takže zdlábni Mária a jdi tam všem nakopat ty jejich zadky, dokážeš to! - Ezruš
  • Pizza s extra chilli → Marva Grainer od Cornelie Sang
    • Vzkaz: Je mi tě tam mezi těma profíkama líto. Posilni se a zabodni nějakýho fešáka. - Sangie
  • Párky v těstíčku → Warner Malcolm od Rowan Grier Willdone-Mallder
    • Vzkaz: Máš potenciál, nenechám nedostatek jídla v aréně tě vyřadit ze hry. Tak doplň trochu síly a předveď nějakou šou, ať vidím, že jsem vsadila na správného koně. - G. R. W. M.
  • Minecraft helma → Liam Emerson od Charlotte Sheil Gether
    • Vzkaz: Vím, že jsi zatím bez úhony, ale to ti nevydrží dlouho. Chraň si tu svou hezkou geniální hlavičku. - Sheil G.
  • Vysílačky → Imogen Glazier od Archer Francis Jr.
    • Vzkaz: Původně jsem ti chtěl poslat něco jiného, co jsem ti stejně slíbil už dávno a dokonce to mám i koupené, ale když jsi si řekla o vysílačky, tak tady jsou. Navíc ty stejně budou asi užitečnější. Mrzí mě, že jsme se spolu neviděli v Kapitolu. Doufám, že vyhraješ, protože jinak bych si vážně vyčítal, že jsme se nerozloučili. Rozhodně na to máš! - Archer
  • Černé lingerie se stříbrnou krajkou → Imogen Glazier od Archer Francis Jr.
    • Vzkaz: Luxusní lingerie přímo z Kapitolu, jak jsem slíbil... Jo a na dárek se říká děkuju. - Archer
  • Černá helma se zlatými ornamenty → Warner Malcolm od Gabi Marcy Peréz
    • Vzkaz: Jsi už dost daleko. Máš na to vyhrát, cítím to. Hezky se dál snaž. Kdybys něco potřeboval, stačí to vyslovit nahlas, tvoje přání bude splněno. -Gabi
  • Čokoládový fondue s ovocem → Zephyrus Printemps od Wynter Emerson Caelum
    • Vzkaz: Klidni hormony. - Emerson
  • Kovový obojek → Liam Emerson od Wynter Emerson Caelum
    • Vzkaz: Co bych to byla za člověka, kdybych nepodporovala Emersony. už teď jsem tvojí obdivovatelkou. - Drahá Rosie Alisee Wayne
  • Jahodový džus → Marva Grainer od Cornelie Sang
    • Vzkaz: Ty trdla mého kraje už to mají za sebou, tak jsem se rozhodla ti fandit, prý tam od vás žádná holka nevyhrála, takže good luck -Sangie
  • Kuřecí špízy → Imogen Glazier od Archer Francis Jr.
    • Vzkaz: Potřebuješ něco na posilněnou. - Archer
Mutové a pohromy v aréně
  • Obrovitý Pac-man
  • Donkey Kong
  • Stonožka
  • Donkey Kong se sudy
  • Hořlavá stonožka

VÍTĚZ



132nd Annual HG - Arcade & Grid

29. may 2017 at 20:58 | Drake

INFORMACE A PŘEHLED O ARÉNĚ

Komentátoři HerNyx Kesington, Cornelie Sang | Rozhovory: Nyx Kesington
Tvůrci arénySeverine Cosgrove + Keiron Austen




Body: [6+1]; [9]; [12] → Celkem [28 = 7+4]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: katar
Spojenci: Zephyrus Printemps
Počet zabitých: 2
Body: [6+1]; [8]; [11] +2 → Celkem [28 = 6+9]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: kuše
Spojenci: Saffron Echelon
Počet zabitých: 3


Mentor: Desirée Mason | Stylista: Bradley Nogard | Uvaděč: Selah McNeal

Body: [7+1]; [10+1]; [12] → Celkem [31 = 0+7]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: katana
Spojenci: Joshua Drawde, Marva Grainer
Počet zabitých: 2
Body: [7+1]; [0]; [14] +2 → Celkem [24 = 0]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: halapartna
Spojenci: Nerva Keithsbone, Marva Grainer
Počet zabitých: x



Body: [8+1]; [8]; [17] +1 → Celkem [35 = 0+3]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: dýka
Spojenci: Liam Emerson
Počet zabitých: 1
Body: [8+1]; [5]; [17] +1 → Celkem [32 = 0]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: kopí
Spojenci: Imogen Glazier
Počet zabitých: x


Mentor: Theodor Finnigan | Stylista: Kesame Brannan | Uvaděč: Ricardo Zancanella

Body: [7+1]; [2+1]; [13] → Celkem [24 = 5]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: katana
Spojenci: Alistair Yossement
Počet zabitých: x
Body: [7+1]; [11+1]; [15] +2 → Celkem [37 = 1+10]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: trojzubec
Spojenci: x
Počet zabitých: 3



Body: [5]; [0]; [0] → Celkem [5]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x
Body: [5+1]; [8+1]; [11] +1 → Celkem [27 = 1]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: luk
Spojenci: Blanche Foster
Počet zabitých: x


Mentor: Esequiel Leone | Stylista: Cornelie Sang | Uvaděč: Cornelie Sang

Body: [3+1]; [9+1]; [12] +1 → Celkem [27 = 3]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: vrhací nože
Spojenci: Finley Dalton
Počet zabitých: x
Body: [3]; [0]; [8] → Celkem [11 = 7]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x


Mentor: Archer Francis Jr. | Stylista: Tera Nerley | Uvaděč: Priscilla K. Lufkin

Body: [6+1]; [2+1]; [13] +1 → Celkem [24 = 1]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: železná tyč
Spojenci: Kassandra Lindenfrey
Počet zabitých: x
Body: [6]; [0]; [10] → Celkem [16]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x


Mentor: Claudia Riqueti | Stylista: Deiene Lucio | Uvaděč: Cassandra Wright

Body: [5]; [0]; [0] → Celkem [5]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x
Body: [5]; [0]; [0] → Celkem [5]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x


Mentor: Brayden Humphrey | Stylista: Charlotte Sheil Gether | Uvaděč: Sheila Ireth

Body: [8+1]; [3+1]; [9] +1 → Celkem [23 = 0]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: bič
Spojenci: x
Počet zabitých: x
Body: [0]; [0]; [1] → Celkem [1]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x


Mentor: Bentley Grayson | Stylista: Gabi Marcy Peréz | Uvaděč: Gabi Marcy Peréz

Body: [5]; [0]; [13] → Celkem [18 = 4]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: nůž
Spojenci: x
Počet zabitých: x
Body: [5+1]; [7]; [17] +1 → Celkem [31 = 0+9]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: bič
Spojenci: x
Počet zabitých: 5



Body: [6]; [0]; [10] → Celkem [16]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: x
Spojenci: x
Počet zabitých: x
Body: [6]; [7]; [14] → Celkem [27 = 3]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: řemdih
Spojenci: x
Počet zabitých: x


Mentor: Samuel Collins | Stylista: Incognito | Uvaděč: Christine Hibbs

Body: [5+1]; [8+1]; [16] +1 → Celkem [32 = 3]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: skalpel
Spojenci: Nerva Keithsbone, Joshua Drawde
Počet zabitých: x
Body: [5+1]; [3+1]; [15] → Celkem [25 = 6]
Vztah s mentorem:
Stav: | Hlavní zbraň: vrhací nože
Spojenci: x
Počet zabitých: x

Aréna
Mapa
Kostým Laverne Lace

Finley Dalton

28. may 2017 at 23:29 | Maddie |  Deceased

Player: Maddie

FC: Ben Whishaw



Contact: maddiepond@email.cz

Age: 17 - náraz autem


Token: Dioptrické brýle

[ finlij deltn ]


Finley tráví většinu svého času za počítačem. Nesedí tam jako něco, pořád se hýbe, to ano, ale na čerstvý vzduch se zrovna dvakrát nedostane. Alespoň ne na sluneční světlo. Každopádně se vyzná v technologiích, hlavně v počítačích, ale vlastně si zvládne postavit i malý dron a s tím se potom dokáže zabavit na dost dlouhou dobu. Taky s tátou jezdí do práce do různých elektráren, takže se vyzná i v něčem větším. Pracuje v zábavním centru na virtuální realitu, což zní dost proflákle, ale je to dost dřina. Musí umět všechno spravit, občas opravit chyby v kódu hry, ovládat všechny ty počítače a taky je zapnout a vypnout. A jeho šéf si už všimnul, že je Fin dost šikovný, což je, takže ten už je v práci častěji než doma, vzhledem k tomu, kolik klientů není schopno se postarat sami o sebe. To, co v práci už není potřeba, starší počítače, obrazovky, moc špinavá sluchátka, si může brát domů. Takže kdyby se náhodou nudil, tak doma si může zaprogramovat taky. Nejsou to jenom počítače a hry, čím se zabývá. V rodině meteorologů to ani moc nejde. Počasí není úplně jeho oblíbené odvětví vědy, i když ho potřebuje. Nejvíc ujíždí na vesmíru. Fin nepotřebuje moc spánku, stačí mu pět hodin, když se chce pořádně vyspat, prostě není unavený. Takže většinou v noci není v posteli, ale mapuje hvězdnou oblohu. Už od mala má na stromě na zahradě postavený domeček, tam se naučil poprvé lézt na stromy. Teď už chodí mimo město, kvůli světelnému znečištění, má svou malou pozorovatelnu. Je to spíš deska se zábradlím na stromě, který má málo větví, a ještě méně listů. Ale stloukl si to sám. Takže, má dalekohled, jenom jednoduchý Keplerův, celou noc si kreslí a zaznamenává si data do počítače. A přes den je potom v práci. Jenže tohle všechno a to, že pozná, jestli bude pršet, mu moc nepomůže, pokud se dostane do arény. A to se může stát. Ví to a stejně nijak netrénuje. Nechodí běhat ani neposiluje, protože vlastně nepotřebuje ukazovat holkám, jaký má svaly, protože se bez ní prostě nějak obejde. Netrápí ho to. I když by se zprvu zdálo, že není sportovně nadaný - což je pravda, hlavně míčové sporty ne - tak přeci jenom zvládne lézt po trafu, zvládne se přitáhnout. Prostě je to kluk, tak má nějakou tu sílu, i když je to hubeňour. Lezení mu nedělá problém, stejně jako rychlý běh, s tím je na tom dobře. Běhá fakt rychle, nějak to má v genech, a navíc se to musel naučit, když chtěl radši utéct před šikanou. Taky dokáže rychle vymyslet něco hnusného, co řekne ostatním, pokud ho štvou. Nemazlí se s tím, jenže pokud má být příjemný, tak je to trochu problém. Snaží se a přetváří se, myslí to s ostatními dobře, ale lépe mu je prostě samotnému.


Fin je sice hlavička, ale kdyby se dostal do arény, těžko říct, jestli by uspěl jenom s tím. Neumí bojovat, neumí zabíjet, nikdy se to neučil a Hry se mu dost příčí. Jasně, je to super způsob se předvést, ale to on zrovna moc nemusí. Radši by byl, kdyby se nemusel předvádět. Nikdy se na Hry nepřipravoval, už jenom to se mu příčí. Takže nechodí běhat, neumí plavat, v přírodě by nepřežil moc dlouho. Umí si postavit domeček na stromě a zvládnout tam noc, ale zatím měl u sebe vždycky termosku s horkým čajem a spacák. Najít vodu, ulovit zvíře, to by asi nezvládl. Tedy možná ano, učí se rychle a je vynalézavý. Hlavně si všechno zkoušel virtuálně. Nedá se to moc počítat jako trénink, netuší, jak se má chytit tětiva luku, i když lukem už zastřelil pár virtuálních panáčků. Nikdy nedržel v ruce něco opravdového, ale všechno si to zkoušel. Takže teoreticky by se mohl naučit používat zbraně, kde není potřeba taková síla a um, takže s lukem, pistolí, foukačkou by se mohl skamarádit. S vodou se potká jenom ve sprše, neumí plavat a ani na moc dlouho nezadrží dech. Moc dlouho nevydrží ani běhat. Na věci, které trvají dlouho a je u nich potřeba zapojovat tělo, tak ty mu moc nejdou. Běh na dálku, zadržení dechu na dlouhou dobu, prostě nic. Hlavně ani on sám si ve sportovních věcech nevěří natolik, aby si vlastně uvědomil, že to není nic těžkého. Každý jouda uběhne tři kiláky, ale všem netrénovaným jedincům se to zdá jako nekonečná délka. Někdo se do toho pustí, ale Fin, i kdyby chtěl, si nebude věřit, že něco takového uběhne. Sám o sobě si nemyslí nic pěkného, ale snaží se to schovávat za všechny možné výmluvy, že má astma nebo tak, i když žádnou nerdí nemoc nemá. Jenom si nevěří, že by zrovna ty tři kilometry uběhl a nechce, aby všichni viděli, jak je neschopný. Sám to nezvládne, ale když mu někdo rázným tónem dá jasně najevo, že žádnou takovou hru s ním nebude hrát, tak zvládne Fin všechno. Vzhledem k tomu, že to neumí s lidmi, tak nikdy neví, jestli si nedělají srandu, jak na tom u nich je, jestli ho mají vůbec rádi. Nikdy si není ničím jistý a sám moc nových možností nezkouší. Navíc se mu dost těžko jenom s někým mluví, pokud jde o nějaké nepříjemnější věci. Je v pohodě, když se má představit a tak, takové ty každodenní maličkosti. Když ví, o čem mluví, když může třeba někoho poučovat - často nemá koho - je v pohodě. Je celkem zábavný, i když trochu roztržitý a netroufne si s člověkem mluvit hned přímo a naplno. Jenže neumí jednat s naštvanými lidmi. Ani on sám, když je naštvaný, se neumí uklidnit. Nemá to komu říct nebo si svůj vztek na kom vybít, takže většinou je svou vlastní obětí. Ale pořád se snaží být na ostatní milý, když už se s nimi potká.


Fin je jeden z těch větších nerdů, co existují v Pětce. Tam není těžké se jedním stát, je potřeba umět něco s technologií. A on to má navíc i celkem v rodině. Narodil se do takové střední vyšší vrstvy ještě nesezdanému mladému párku, kde ani jeden z jeho rodičů neměl ani dokončenou školu. Vzali se potom, to ano, ale spíš kvůli němu a kvůli tomu, aby okolím nekolovaly nějaké pověsti o Finově otci. Spíš to byla chyba na jednu noc a z té se potom stala ještě větší chyba v podobě Finleyho a jeho rodiče z toho mají zpackaný celý život. Takže první lekce, kterou dostal od táty, bylo, že má používat ochranu. Jeho rodiče se sice moc nemusí, ale mají rádi svého synka a kvůli němu se dost snaží. Nebydlí sice spolu, ale o dům vedle ve stejné ulici. Přeci jenom ve stejném bytě by se asi brzo zabili. Když byla Finova máma v požehnaném stavu, tak ji sice vykopli z domova, ale už s malým Finem a s manželem se mohla vrátit zpátky. Tam bydlí i se svým synem dodnes. Finley byl vždycky spíš vychovávaný babičkou a dědou, protože jeho máma ještě stále nějak nedospěla, aby se mohla chovat jako jeho máma. Ale nějak si zvyknul a je takhle šťastný. Jeho máma, bývalá roztleskávačka, teď pracuje jako meteoroložka u svého táty. Jeho táta zase montuje ochrany na trafa a jezdí po celém kraji a občas i někam jinam, kde je zrovna potřeba něco namontovat. Někdy bere Finleyho s sebou, protože ten má značný talent na techniku a chtěl by někdy dělat něco podobného. Taky mu jeho táta, který rodičovství zvládá mnohem lépe než matka, sehnal brigádu u svého kamaráda, takže Finley pracuje u herny s virtuální realitou. Miluje techniku a vědu, taky se narodil do nerdí rodiny, tak v tom pokračuje. Už odmala sledoval rodiče, jak se dokážou hádat přes celou ulici. Takže celkem ví, jak se má hádat a jak může být na někoho nepříjemný. Zároveň ale nikdy nechtěl, aby se hádali, nikdy si neuměl vybrat, na čí straně bude, takže to pro něj bylo těžké. Ale naučil se toho od nich dost. Rád používá sarkasmus a rád uráží lidi, ale tím jenom maskuje to, že je sám nervózní a neumí se s nimi bavit. Je to pro něj těžké, nejradši je sám, neumí komunikovat s lidmi. Není to jako matematika, kde má všechno řád, rozumět lidem se prostě nedokáže naučit. Takže místo toho ujíždí na vesmíru, počasí, technologiích, hrách. Tam tomu rozumí. A nezahazuje tím svůj život, fakt se snaží pomáhat, když to jde. Je to hodnej kluk a nemá potřebu někomu ubližovat, jenom je pro něj snazší a bezpečnější držet od sebe lidi spíš dál než si je pouštět k tělu, takže se může zdát, že patří mezi ty zlé.

Blanche Foster

28. may 2017 at 20:35 | Maddie |  Deceased

Player: Quinn

FC: Camren Bicondova



Contact: ankakuba1701@gmail.com

Age: 17 - probodnuté srdce: W. Malcolm



[ blánš fostr ]


Blanche vyniká především svojí inteligencí. Ne že by měla nejlepší známky ve škole a patřila mezi premianty třídy, to opravdu ne, je tím myšlena ta přirozená inteligence, kterou ve škole většinou těžko využijete. Má velmi logické myšlení, ve všem si dokáže najít souvislosti již po několika vteřinách a pozná, co by asi tak měla udělat v situacích, které třeba zatím nikdy nezažila. Samozřejmě, její odhady nejsou vždy přesné, ale ve většině případů si opravdu najde cestu, jak si pomoci z různých problémů či jak nějaký problém vyřešit. Také jí nechybí jistá technická zručnost. Nedělá jí problém zapojit různé přístroje nebo je předělat tak, aby fungovaly k její vůli. Její rodina nebyla a ani není zrovna dvakrát bohatá, takže si na práci musela zvykat již od velmi útlého věku. To se dá svým způsobem považovat za obrovskou výhodu. Nikdy jí nepřistihnete, že by fňukala kvůli tomu, že musí něco udělat. Je disciplinovaná a práce jí opravdu nevadí, ba dokonce ji to většinou i baví. Spolu s tátou pracovala na opravě spousty vozidel všech různých typů a spoustu toho odkoukala. Má atletickou postavu, a to jí dává spoustu výhod. Nejenže zvládne ledajaký cvik, ale také jí to poskytuje jistou pružnost, která se vždy hodí. Každodenní prací zahrnující spousty fyzicky zatěžujících úkolů si dokázala získat celkem pořádnou sílu. Elán a zápal do věci jí rozhodně nechybí. Do všeho jde na 100%, nikdy se nestane, že by něco nebrala vážně. Je totiž docela soutěživá a chtivá. Také má vrozený jistý optimismus, který ji nutí jít dál, i kdyby byla na totálním dnu svých sil. To zároveň znamená, že se nikdy nevzdává. Mimo jiné vyniká i svojí výškou. Je vyšší než většina jejích vrstevníků. Někdy je to na škodu, ale ve většině případů je to spíše výhoda. Zmínit lze třeba také její výbornou mušku. Má opravdu skvělý zrak a v kombinaci s její přesností by se z toho lehce mohla stát vražedná kombinace. Ruku v ruce s muškou jde i postřeh. Je opravdu bystrá a její někdy až udivující reflexy by jí mohly být opravdu k dobru. V případě nejhorší nouze by si byla schopna obstarat nějakou potravu, třeba i sestavěním nějaké pasti. Jak již bylo řečeno, je to technický typ a tyhle věci jí rozhodně nedělají problémy. A kdyby ne, rozhodně by nějakou chvíli dokázala bez jídla přežít, přece jen, už se to párkrát stalo, že toho pár dní nic nesnědla.


Svoje slabiny se snaží výrazně ignorovat, a to je právě její největší slabinou. Čas od času dokáže být velmi agresivní, nemá s ničím trpělivost. Kolikrát už převrátila stůl plný věcí jenom kvůli tomu, že jí někdo nebo něco, vyprovokovalo. Také nemá absolutně žádné zkušenosti se zbraněmi. Kde by se k tomu v šestce dostala, že? Také to není nějaká extra bojovnice, jistě, párkrát se v životě porvala, ve škole, ale nikdy ne nějak vážně. Další její slabinou je paměť. Je sice inteligentní, ale paměť má naprosto mizernou. To jí tedy zabraňuje v naučení se nějakých bylinek, rostlinek a bůh ví čeho dalšího. Byla by schopná sníst nějakou jedovatou kytku a ještě by si na tom pochutnala. Její věčný optimismus někdy může být také na škodu. Jsou zkrátka chvíle, kdy se takový pohled na věc nehodí a spíše to ještě zhorší. Také její lékařské znalosti nejsou zrovna dvakrát úžasné. Pomalu si neumí ani zavázat palec, natož ošetřit nějaké obrovské rány. Nezná život mimo město, nikdy jiné prostředí neviděla jinak než z obrázků. Zvířata jsou pro ni také velké neznámé a je dost možné, že by se jich i bála. Její důvěra k lidem? Naprosto nulová. Nevěří nikomu a ani nikdy nikomu věřit nebude. Zároveň se ani jí nedá věřit. Když je na ni vyvinut moc velký tlak, často panikaří, i když třeba ani nechce. Je to pro ni přirozená věc. Má opravdu vysoký práh bolesti, často se jí tedy velká rána může zdát pouze jako škrábnutí, a to by se jí mohlo stát osudným. Nikdy nebyla dobrou běžkyní. Běhání, to je pro ni jedno velké NE. Nesnáší ho, je pomalá a navíc nemá absolutně tušení, jak si rozvrhnout dech, takže ani dlouho nevydrží. Lézt dokáže tak maximálně po žebříku, stromy a skály nejsou zrovna věcmi, které by se v jejím okolí nacházely. Jediný kontakt s vodou, který kdy měla, byl ve vaně a v dešti. Plavat tedy neumí a v podstatě celá ta myšlenka vody, ve které nedosáhne na zem, ji dost děsí. Nemá v lásce lidi a její komunikační schopnosti jsou téměř na nule. Na všechno odpovídá neobsáhle a většinou takovou pasivní agresivitou, takže bavit se s ní není nějak příjemné.


Blanche Foster, bohatě znící jméno, ale pravdou je přesný opak. Nenarodila se do moc bohaté rodiny, patří do takové té střední, až nižší vrstvy šestého kraje. Maminka i tatínek pracovali v dílně, a jelikož Blanche byla jedináček a neměl ji kdo hlídat, často tam chodila s nimi. Když byla opravdu ještě malá, jenom se koukala, ve vyšším věku už musela pomáhat. A nikdo ji nešetřil. Hned, jak přišla ze školy, musela se sebrat a jít pomáhat. Musela splnit cokoliv, co jí bylo zadáno, jakkoliv to bylo fyzicky náročné. Ze začátku to brala jako tu nejhorší věc na světě, trápila se, kňourala, ale postupem času si vybudovala disciplínu a našla v té práci i nějaké potěšení a zábavu. Její inteligence jí zabraňovala v tom mít kamarády. Už jenom proto, že do všech přesně viděla. Věděla, kdo je falešný, kdo ji tahá za nos, to všechno si dokázala zjistit pouhým pozorováním jistého člověka. A chtěli byste se s někým takovým pak bavit, když jediné, co vidíte, je tato nálepka, kterou si na něj dáte? Odpověď zní ne, tedy alespoň pro Blanche. S nikým se tedy moc nebavila a v podstatě jí to nějak moc nechybělo. Měla samu sebe, a to jí přišlo dost. Nebyla nikdy oblíbená a kolem její osoby se vždycky vznášela jistá nejistota. Nikdo nevěděl, kdo pořádně je, a proto si o ní začali různé věci vymýšlet. Blanche to nikdy moc neřešila, ale musí přiznat, že některé z těch drbů byly opravdu vtipné. Když měla zrovna volno, často sedávala na lavičce v metru. Pozorovala lidi, jejich životy, jak se nikomu z nich nedá věřit. Neví, proč vždycky žila zrovna v téhle iluzi. Nejspíš ji asi nikdo nikdy neukázal, že se mu věřit dá. Vždycky trpěla nespavostí. V pozdních večerních hodinách se vytrácela z domu a jen tak chodila po prázdných ulicích, občas se také nějak proplížila na střehu nějakého domu a jen tak sledovala město, nebo se bavila přeskakováním z jedné budovy na druhou. Nebezpečí jí nikdy nebylo cizí. Byla to jediná zábavná věc, která se v jejím životě odehrávala, a to stále platí. V současné době je to již mladá slečna připravena žít jak dlouho to jen půjde a její optimistický přístup k životu ji nutí si myslet, že to bude opravdu dlouho.

Saffron Echelon

11. may 2017 at 23:45 | Drake |  Deceased

Player: Drake

FC: Effy Harvard



Contact: w.poppy@hotmail.com

Age: 16 - rozdrcená lebka


Token: Malinový gumový medvídek

[ sáf-fron ešelon ]


Saffron byla už odmala přesvědčena o tom, že Hladové hry zajisté vyhraje. Sebevědomí měla, má a bude mít, nikdy to před nikým neskrývala. Je zcela možné, že ji ve výcvikovém centru nenaleznete, takže již tento fakt může evokovat v lidech takový názor, že je jen arogantní dámička, co se umí prát jen slovy a snad byste ji přeprali jednou rukou. Špatně, vždycky si byla vědoma toho, že na takové věci jako je aréna se musí připravovat, a bere trénink za vážnou a důležitou aktivitu k dosažení vítězství. Trénink si na rozdíl od ostatní profesionálů vyžádala jinak. Soustřeďovala se totiž na to, co jí přišlo do arény potřebné, tudíž jsou to zkušenosti s přežitím v přírodě - v tomto by se dalo říci, že exceluje. Klasika s rozdělováním ohně, lovení, nalezení zdroje vody a vše jiné, co do toho patří. Čím se může chlubit, tak to je její schopnost plavat a potápět se, je to v podstatě první věc, co se jako maličká naučila, společně s lezením na umělou stěnu. Na svůj trénink potřebuje vždycky klid a v takovém centru plném lidí jí to moc nejde, takže se zdržovala v parku Prvního kraje, kde si našla jedno skvělé místo, kam nikdo moc nechodí. Nikdy netrénovala s pravými zbraněmi, většinou měla po ruce jen větší klacek a nějaké to harampádí z domova. Zbraň už ve svém životě držela, takže ví, jak se jí dobře drží třeba ocelová tyč nebo obouruční meč, což jsou zrovna její nejoblíbenější výběry. Ovládat se je naučila způsobem, kterým se učí ve svém soukromí. Vyhovuje jí bojovat se zbraněmi v obou rukách, protože jí z nějakého nevysvětlitelného důvodu prostě vadí prázdná dlaň. Musí v ní něco mít, klidně snad už i ten štít nebo jinou kravinu, ale jinak by raději měla v každé ruce zbraň, proto jsou pro ní vyhovující takové katary nebo motýlí meče. Mimo tréninku se zbraněmi se věnuje i cvičení na zpevnění svalstva častým posilováním. Je závislá na tom, aby její postava vypadala dobře, takže to není ani taková činnost, co by se jí příčila, naopak spíše milovala. Celá ta věc s posilováním začala ve svých 15 letech, kdy šla nejdříve běhat, pak skvotovat, zvedat činky a po čase se to postupně nahromadilo. Samozřejmě nic nepřehání, protože přehnané muskulární tělo jí taktéž nevyhovuje. Naučila se pochodovat po laně, tím se naučila udržovat svojí rovnováhu, což se vyplatí v boji třeba na stromě nebo na něčem úzkém. Zkrátka nebude mít problém se vypořádat s protivníkem na nějakém dřevěném pochybném mostu. Ráda sebe udržuje v pozitivním prostředí, je velice tolerantní a rozčílit ji je takřka nemožné. Vždycky vás "zabije" svojí pozitivitou, čímž je dosti odlišná od jiných puberťáku v jejím kraji. Umí často obelhávat lidi svou roztomilostí a dětinskostí, že by ji někdo nemusel brát jako hrozbu, což se někdy může hodit a někdy to zas může být její konec pohádky.


Je to hrozná hračička a je jednoduché ji zmanipulovat, jakmile si získáte její přízeň. Hrozně lehce někomu uvěří a v některých zoufalých časech je fakt naivní. Je hodná, protože nemá ráda, když ji někdo nesnáší. Neznamená to ale, že má každého ráda, právě je tomu naopak. Dost lidí ji nesedí, ale co neudělá pro oblíbenost. Nemůže vystát nenávist od jiných, protože je to citlivá duše. To je taky důvod, proč kolem sebe nese všechnu tu pozitivitu a naučila se zachovat chladnou hlavu, aby se kvůli maličkostem nerozčílila, ale tajně jí to vždy zlomí srdíčko. Hrozně rychle se zamilovává, ať už je to chlapec či dívka. Nemusí to být zrovna v romantickém vztahu, může to být i jen kamarádské, ale rychle si lidi oblíbí a ten druhý člověk ji nemusí mít ani rád a stejně se kolem něj motá. S psychické stránky je na tom jinak dobře, i když o tom můžete občas pochybovat, protože se chová někdy jak kdyby měla ještě 8 let. Občas má špatné soustředění, nic tak hrozného, co by každý jiný člověk neměl, ale spíše zmatkuje, když se kolem ni ochomýtá moc lidí, je toho moc a neví, na co se dříve soustředit, kvůli tomu bude mít problém s větší skupinou, která na ni bude útočit. Jenže to zas ona bere tak, že by nebyl snad někdo tak zbabělý, aby šel útočit na jednu holku, i když je profesionálka. Nikdy o tom ale nepřemýšlela, protože není zrovna ten největší mozek, tudíž to s ní bude vždy taková improvizace a vše si zařídí při chodu. Kvůli tomu nejsou její plány zrovna racionální, ale jí to určitě neštve. Nikdy netrénovala se zbraněmi na dálku, nebude nikdy trpělivá s tím, že si bude muset hlídat šípy nebo si je vyrábět, nikdo jí to neučil a tak se nikdy nestane, že ji uvidíte v ruce s dálkovou zbraní. Možná v nejhorších případech bude mít harpunu, ale nebude to její dobrovolná volba. Ačkoliv má docela svaly, není to na takové úrovni, aby mohla do arény nawaltzovat s obrovitou zbraní s cílem drtit mozečky. To přenechá těm talentovanějším jedincům. Je hodně krátkozraká, ale jelikož odmítala nosit brýle a o čočky má jen zřídka, tak je zvyklá vidět líp než by vůbec měla, i tak ale bude mít problém rozeznat obličeje už na 4 metry a pohybující kaňky si všimne jen při 100 metrech. Dost často nemyslí logicky a každý by s ní měl mít trochu trpělivosti, když řekne něco hloupého nebo je tvrdohlavá a jde si za svým. Velmi často má takové plány, které nemají hlavu a patu, není to moc dobrý stratég a radši se zdržuje takových situací, kde musí něco vymýšlet, opět přenechává iniciativu těm talentům. A i když to neví, pravděpodobně by měla problém s přírodou, kdyby se v ní zdržovala déle a byla by špinavá a všechno by bylo špinavé. Žila vždycky v luxusu a tak je to přece jenom princeznička.


Jednoho pochmurného dne se narodila tato "Radost". Její matka zemřela po porodu a ona byla tou příčinou, proč milovaná jejího otce zemřela. Dost dlouho jí to otec dával za zlé, ale jako batole si toho nevšímala, jenom dny a noci probrečela, že se o ní otec nestaral nebo si hrála s kostkami a stavěla věž. Lásky bylo velmi málo a on k ní šoupl chůvu, která by ji mohla udržet od jeho života dál a on se tak mohl starat o svojí práci. Otec je těžký workoholik a podle toho to i vypadá. Vždycky měla kolem sebe luxus a tatík jí dával vše, protože jiným způsobem s dcerou komunikovat neuměl. Je k ní velmi přísný, je to pořád její otec a přece jenom ji má rád, i když ji to nedává vůbec najevo, proto si Saffron vyvinula ten chtíč být oblíbená u svých vrstevníků. Postupem času, kdy roky ubíhaly a ona byla starší, začal v ní otec vidět svojí ženu a taky trochu sebe. Vztah se o něco málo zlepšil, jenže to už nespravilo ty předešlé roky ignorování. Izolovala se od něj a od zbytku světa, moc kamarádek, kterým by si vylila srdíčko nemá, jenom tu svojí chůvu, na kterou už taky kašle a vždycky se vytratí pryč, když může. Je už dospěla, a tak nepotřebuje dozor, ale někdy by ho doopravdy potřebovala. Už jen kvůli tomu, že je pomalejší. Školu hodně často zanedbávala a věnovala se zábavnějším činnostem, a vcelku si všimnete na její povaze, že je to ještě dítě a určitě by ji nikdo netipl na její věk, kdyby si s ní třeba jen dopisoval. Její zájmy jsou zvláštní, ale to už zjistí ten, kdo se s ní baví. Má slabost na roztomilé věci a sama by roztomilostí překypovala, takovej jednorožec je. Má ráda sladkosti nebo spíš jenom to želé, kdyby mohla jíst jenom želé po zbytek svého života, tak by ho jedla, ale snaží se kvůli svému vzhledu jíst zdravě a taky chce žít hrozně moc dlouho. Bojí se smrti, ale je zvláštní, že Hladových her ne. Je si tím vždycky tak jistá jako s ostatními věcmi. Ten egoismus z ní úplně srší, ale při vymýšlení logických a chytrých věcí, je raději zticha, protože ona sama ví, že tohle ji zrovna moc nejde. Pokud se budete zdržovat v její společnosti, pravděpodobně se budete mít dost dobře, protože na vás dokáže působit tak, že z vás udělá toho nejlepšího člověka na světě. Je vskutku tak optimistická a živá. Má ráda život a všechno vidí růžovými brýlemi. Ovšem to není jen samé sluníčko, flitry a cupcakes. Není možné být neustále tak pozitivní, takže vás ani nebude lézt na nervy tím, že při horších podmínkách bude pořád Miss Sunshine. Pokud člověka nenaštve svou celkovou povahou, tak vás asi brzo začnou vadit její zdrobnělinky a přezdívky, protože ty vymýšlí velmi moc ráda.

Familiar Faces - Tabule akcí

4. may 2017 at 20:05 | Drake
  • FÁZE 1 (5.- 12. 6.) - Už dva dny po sobě se stalo v aréně něco nečekaného, něco, co Kapitol rozhodně nečekal. Musí se to ohlídat, aby si nic takového znovu nestalo. Dobrovolníci na straně Kapitolu by měli nalézt závadu v 5. kraji a najít vyníka, kterého pak přivedou do Kapitolu ke spravedlnosti. Po celém týdnu se bude někde vyskytovat viník, může to být kdokoliv a kdekoliv v kraji. Upozorňujeme, je to existující bytost a nemusí to být zrovna obyvatelem 13. kraje. Sledujte osoby, které se Vám zdají podezřelé a hlaste se na Základně, případně osobu rovnou chytněte. Ve stejný den, kdy vypadl proud v celém Kapitolu, se ztratila vítězka Desirée Mason z panství, kde pobývala při dohledu několik měsíců. Neví se, zda byla unesena nebo to bylo z její vlastní vůle. Úkolem je ji naleznout. Taktéž vyluštěte zprávu od Imogen z arény.
→ odpověď: viník: Devon Singer, Desirée: 5. kraj spolčena s 13. krajem, Imogen: PROUD OFF - morseova abeceda [výhra 13. kraj]
  • FÁZE 2 (19.- 26. 6.) - Od doby, kdy skončila aréna byly v Kapitolu zmatky. Vracíme se tedy do doby před čtyřmi lety, kdy se poprvé stal tento incident s 13. krajem. V knihovně se dal nalézt kus papírku s číslem, který je pravděpodobně kód od něčeho - tento kód vlastní Jordan Bealer z 13. kraje, avšak z kamer se mírotvorcům podařilo vytáhnout kvalitní obraz záběru, kde kamera zachytila kus papíru. Celý kód je prozatím obou stranám zatajený, pokud se nevyřeší. Další vodítko vede ke kamenné desce, která byla nalezena v druhém patře ubytovny splátců a taktéž patří 13. kraji, ale Kapitol se s tím vypořádal stejně jako s kódem, tudíž mohou obě strany řešit celý tento problém. Číselný kód je potřebné heslo k utajenému místu, a poloha je zas prozrazena na desce. Jakmile se tam dostanete (napíšete post do určeného místa), tak už je to dál na vás, jak s tím, co tam na vás bude čekat vynaložíte.


→ odpověď: 26391, Kapitol, Hotel Eternal - Basement
  • FÁZE 3 (8.-27. 7.) - Akčnější část začíná. Kapitolské kamery zachytily pohyb vznášedel z 13. kraje a jeden z nich dokonce identifikoval Liama Emersona. Od té doby se mírotvorci a kapitolská vznášedla často pohybují v blízkém území 13. kraje, tudíž je jakákoliv viditelnější akce pro rebely nebezpečná. Avšak je potřeba se tomu bránit a pokračovat v plánu, ale bude to o něco těžší, jelikož Kapitol získal zpátky Ořech, který je opět ve své plné parádě. Na základně/v kempu najdete rozpis úkolů, které je potřeba dodělat do určeného času, což je do konce této fáze. Je jedno, zda to provedete sami nebo s někým jiným. Dohromady bude jedna mise s třemi úkoly pro Kapitol i 13. kraj. Je důležité jich co nejvíce splnit, jinak přijdete o více procent než byste měli. / Tato část se týká i nepřihlášených postav. Je možné, že někdo vyvázne se zraněním, v těch horších případech - smrt.
PŘEHLED BOJŮ

JménoProtivníkStatusČas, místo
xxxxxxxxxxxx

AKTIVNÍ OSOBY

JménoZdravíPočet mincíSplněné fázePočet útokůObětiPřičlenění
Andrea Lazerpillar100 %coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon x 152xžádnéKapitol
Bentley Grayson100 %--xžádnéNeutrál
Cerys Alsephyte Smyrna100 %//xžádnéKapitol
Claudia Riqueti100 %--xžádnéNeutrál
Daryl Douglas100 %--xžádnéKapitol
Desirée Mason100 %coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon x 21xžádnéNeuvedeno
Devon Singer100 %coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon x 111, 2xžádné13. kraj
Ezra Donnovan100 %--xžádnéKapitol
Manfred Cosgrove100 %coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon x 72xžádnéKapitol
Henry Gibbs100 %--xžádnéKapitol
Shelia Holbourn100 %--xžádné13. kraj
Stephanie Borman100 %--xžádné13. kraj
Troye Plath100 %coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon x 51, 21žádné13. kraj

VEDENÍ: Kapitol [22] | 13. kraj [16] | Ostatní [2]

Familiar Faces

4. may 2017 at 20:03 | Drake |  Events

AKCE UŽ V MINULOSTI PROBÍHALA A JE POTŘEBA SE DO NÍ ZAPSAT JEŠTĚ JEDNOU.

(akce probíhá od začátku - to, co se na akci v minulosti událo, se nestalo! = více info u admina)

Novinky přinášejí, že v Druhém kraji se nedávno stalo něco neočekávaného. Bylo to pár týdnů drženo v tajnosti, ale kvůli událostem, které se před týdnem udály, nemůže být Kapitol v tichosti. Veřejně je oznámeno, že se našel faktem zničené vojenské vedení v Druhém kraji, která je nazývaný jako Ořech. Obyvatelé Dvojky zatím pomáhají sklidit nepořádek a dostat se do Ořechu. Zatím se neví, co se v něm skrývá a zda se tam ještě něco nachází. S touto novinkou se objevují i další nepokoje ve stejnojmenném kraji a v ulicích Kapitolu objevili takzvaní "rebelové" - mezi nimi se objevovali známé tváře. Neví se, jestli je tento akt jen pouhým vtipem výtržníků nebo se jedná o něco vážnějšího. Kapitol je identifikoval jako dvě vítězky - Shelia Holbourn, Stephanie Borman, které byste mohli znát z minulosti a mají být údajně mrtvé. Dáváme za pravdu, že těla těchto dvou vítězek jsme nikdy nemohli po jejich "smrti" spatřit. Všichni, kteří se podíleli na "vraždě" paní Holbournové, jsou 24/7 pod přísným dohledem během celého procesu vyšetřování - Henry Gibbs je na dobu neurčitou zbaven své funkce, vítězové (Claudie, Desirée, Bentley) mají v sobě čipy, které je budou neustále sledovat. Pro celý Panem se potvrdil fakt, že 13. kraj skutečně existuje, ale většina ani netuší, o co jde. Taktéž kolují fámy o Katniss Everdeen, naprosto neznámé osobě v této éře.

TABULE AKCÍ (info + úkoly k akci atp...)
  • Zápis do komentářů, kdo nebude zapsaný, nebudeme úplně kontrolovat aktivitu (i nepřihlášená postava může zemřít) + při každé hře napište pod komentář zda jste na někoho útočili (Může kdokoliv, zranění nebo úmrtí rozhodne Vypravěč.) - Potřeba napsat k zápisu: celé jméno postavy, loajalita
  • Koná se: od 29. 5. 19:00 a celý červen
  • Kde: Kapitol, Druhý kraj (S oznámínem admina i jinde po Panemu.)
  • Přístup: Celý Panem
  • CO SE BUDE DÍT?
    • Princip funguje jako v aréně co se týče útoku a obrany. Obrany tu moc nemáte, pokud nejste vítěz. Jinak ostatním rozhoduje Vypravěč. Nemůžete si přijít a někoho si jen tak zabít. Na rozdíl od arény, určuje jen Vypravěč zásahy, zranění, smrt atp...
    • Osoby z 13. kraje mají limitované útoky, takže co jste si za tu dobu nasbírali, můžete právě teď uplatnit. (free attacks).
    • Kdo postavu nemá, může si jí založit. Během toho si můžete útoky ještě navýšit prostřednictvím normálního hraní v Kapitolu i ve 13. kraji nebo kdekoliv jinde v krajích, nezapočítávají se útočné hry.
    • Pohyb je na celý měsíc volný, ale neznamená to, že je to panemskými pravidly povolený.
    • Mírotvorci mají volné útoky, samozřejmě si nemohou jen tak přijít a někoho si zabít, protože se jim hráč nebo postava nelíbí. Mírotvorce musí být na straně Kapitolu, nikoli se stát rebelem.
    • Vítězové mají volbu úplně volnou. Možnosti mají neomezené, ale musí to pasovat k povaze a životu postavy.
    • Kapitolani to mají stejné, ale taky mějte na vědomí, že to nejsou žádní mariňáci a nejsou to zrovna silné postavy, pokud zrovna není zrovna fyzicky nadaná. Stejně tak o fyzickém nadání platí i pro vítěze.
    • Nakonec obyvatelé krajů. Mírotvorci kraje stále hlídají, takže je nepravděpodobné, aby se do Kapitolu dostali. Avšak bližší kraje Kapitolu tu možnost mají.
    • Body jsou za hraní jsou pro zapsané postavy samozřejmě vyšší.
    • Odměna za aktivitu na akci, je u každého jiná ale štědrá. Připojit se může kdokoliv, avšak upozorňujeme na fakt, že zde není žádná imunita pro nikoho a kdokoliv může zemřít.
Výběr stran je zcela na vás. Můžete být vraždící maniak, který chce jen vraždit, někdo jako dvojitý agent, což si musí domluvit s adminem, a pak neutrál/Kapitol/13. kraj. O aktivitách, strategiích si rozhodujete vy, Vypravěč vám bude kecat jedině do bojů a osudu vašich postav. Každá strana má svojí základnu, kam si může dojít vyléčit, občerstvit, vzít si nějaké věci a domluvit si tak své věci.

Na rozdíl od minulé akce s 13. krajem, máte dovoleno mít postavu přihlášenou na straně Kapitolu i 13. kraje. Sice budete mít nasbírané informace z obou stran, ale pokud bude potřeba, nějak vám to ztěžíme. Poté, co se přihlásíte, tak získáte na svůj e-mail heslo do své základny (Které nedávejte žádnému hráči, ani kdyby heslo zapomněl. On si zapomnětlivý hráč umí sám napsat na náš herní e-mail.), kde budete mít všechno potřebné a další informace, plány atd... Můžete se pohybovat na základně, kde si doplníte svoje síly a pak se zase vrátíte do terénu.

Během akce budete sbírat coin, liqpay, malahit, perfectmoney icon mince (odměny za aktivitu, mise a splněné fáze), za které budete po skončení akce (tudíž na konci měsíce) odměněni body, penězi nebo jiným bonusem. Za mince si budete moct pořizovat různé vychytávky, abyste dosáhli svých cílů, které samozřejmě nemusí být zrovna zabití někoho. Možností máte hned několik, vypisovat se zde nebudou. Na něco jistě přijdete sami, je to zcela na vaší fantazii. Avšak mějte stále na vědomí, aby to pasovala tématu RPG a činnosti k postavě. Při akci budete mít kromě ničení, stíhání vetřelců, pokusy o vzpoury, vraždy atd... ještě jiné úkoly, které můžete i nemusíte splnit. Pokud je splníte, plus pro vaší postavu. Ty úkoly jsou rozdělené na fáze. Jsou k akci důležité a můžete jimi zjistit nějaké tajnosti. + Čtěte reálie.

Kromě fází s úkoly se budou objevovat mise ze strany adminů, které také nemusíte nutně splnit. Mise budou vždycky Vypravěčem napsané na základně nebo v kempu. Pokud je splníte, můžete získat nějaké materiály a i peněžní odměnu (mince). Mise můžete opět plnit sami nebo s někým do dvojice i větší skupiny. Míse se nemusí objevovat každý den. Může se plnit jen jednou, pokud to už jeden člověk splnil, znovu to jiný člověk nemůže splnit.

Nemusíte čekat na povely admina nebo až se objeví mise či další fáze. Vy sami si můžete tvořit své cíle, i za to dostáváte odměny. Upozorňujeme, že není nutný cíl zničit Kapitol ani zabít co nejvíce lidí, ale třeba... zabití neoblíbeného vítěze, mírotvorce, prezidentku, tvůrce (whatever) nebo zničení HG nebo jenom varovat, že je 13. kraj opět na scéně. *mrk, mrk* Rozhodujte o příběhu sami!
QUOTES [ Co kdy kdo řekl v aréně. Pokud víš o dobrém citátu, doplň ho sem. ]


OTHER WORLDS [ Přidej se i ty k ostatním rp. ]


loading ALES - Fatansy RPG

ikon1